intel pentium 4 met 2 Ghz,P4T-E mobo,512 rimm,creative 5.1 .gayforce 4 ti 4600,en een lekker wijf op de bank
Vga onboard uitzetten.
Processor temp? cooling ok?
intel pentium 4 met 2 Ghz,P4T-E mobo,512 rimm,creative 5.1 .gayforce 4 ti 4600,en een lekker wijf op de bank
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
traktor scratch!
Waarom koop je een mobo met integrated vga als je er een andere in gaat zetten?!
ik heb een voeding van 300 volt hij koelt goed ja
ik heb nog niet geprobeert om die via drivers te installeren dat klopt !
in mijn hardware geeft hij wel een uitroepteken bij sm buscontrolers weet ook niet wa dat inhoud ?
4.4.1, staat daar niet tussen dat je um kan uitschakelen?
Ik hoop niet dat dit echt waar is........maar je zult wel Watt bedoelenOp maandag 01 juli 2002 18:08 schreef likken2001 het volgende:
stom ja van die vga onboard maarja !!
ik heb een voeding van 300 volt hij koelt goed ja
ik heb nog niet geprobeert om die via drivers te installeren dat klopt !
in mijn hardware geeft hij wel een uitroepteken bij sm buscontrolers weet ook niet wa dat inhoud ?
maar het is opgelost jongens !
sm buscontrollers geinstallerd en de nvidia driver voor mobo
eerst 3dmark: 4007
daarna: 8914
thanx guys
Verwijderd
Vette cpu heb je trouwens 2mhz vast een nieuwe techniekOp maandag 01 juli 2002 22:19 schreef likken2001 het volgende:
wat kun je er uit halen volgens jou dan ?
Verwijderd
tussen 2 mhz en 2,2 ghz zit een aardig verschil d8 ik zo...Op dinsdag 02 juli 2002 00:52 schreef GhOsT-187 het volgende:
over die 3dmark score offtopic ik heb bijna eenzelfde systeem maar ik heb 10995 punten mijn pc loopt alleen 2ghz @ 2,2ghz en heb een msi gf4 ti 46000 maakt dit zoveel uit?
maar aan de topicstarter....netjes dat het je gelukt is dit systeem in elkaar te zetten en het draaiend te krijgen...want als ik zo je reacties en vraag lees...tjsa...heb je er nog niet echt kaas van gegeten...(had je beter van te voren ff goed kunnen laten inlichten)
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
ik wil ook een ti 46000Op dinsdag 02 juli 2002 00:52 schreef GhOsT-187 het volgende:
over die 3dmark score offtopic ik heb bijna eenzelfde systeem maar ik heb 10995 punten mijn pc loopt alleen 2ghz @ 2,2ghz en heb een msi gf4 ti 46000 maakt dit zoveel uit?
Verwijderd
Wat je kunt doen is nvmax of rivatuner downloaden, en hiermee kun je wat dingen makkelijk aanpassen, en ook je kaart over-clocken. In de FAQ staat dit goed uitgelegd, ik adviseer je dit voorzichtig te doen en test daarna met 3dmark of het zooitje stabiel draait, hiermee moet je zeker winst kunen behalen, je harde schrijf defragmenteren kan ook wonderen doen bij 3dmark, ook het uitzetten van vsync kan meer performance opleveren afhankelijk van je refreshrate en beeldschermresolutie. Verder zijn de 23.11 drivers van nvidia zo'n beetje de snelste tot nu toe, alles wat daarna kwam heeft iets mindere performance, verder staat in de bios : agp 4x aangeven ? zet fast writes ook aan als je die optie hebt in je bios, je kunt ook nog even de laatste patch van 3dmark downloaden weet niet of dat veel uitmaak though, nou suc6Op maandag 01 juli 2002 22:19 schreef likken2001 het volgende:
wat kun je er uit halen volgens jou dan ?
Nog een ding, je os maakt ook uit ik heb gemerkt dat bijv. windows 2000 SP2 ietsje pietsje trager is en een wat lagere score levert dan bijv windows xp, 98 is ook rap maar bagger oud en brak, en voor mij dan ook een RIP os
http://service.madonion.com/compare?2k1=3715032
If it ain't broken it doesn't have enough features
Everybody happy??? I soon change that here we go...
Weet jij hoe je een worteltjestaart moet bakken ? nou dan niet zeiken, je kan niet alles weten is het wel!:9 maar hij werkt wel maat , ik wil jou die taart nog wel eens zien bakken koekenbakker !
toch mooi dat ie het doet
en daar gaat het tenslotte om toch ?