Toon posts:

[LCD] LCD en Zipdrive op LPT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb en zipdrive op LPT zitten waar nog een uitgang op zit voor de printer. Nu vroeg ik mij af of het mogenlijk is om daar weer een LDC scherm op aan te sluiten in plaats van die printer.

Ik werk onder windows XP.

BVD

• virus.elektro
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:53

virus.elektro

profesionele monitor sloper

ze zeggen inderdaad dat je er een printer op aansluiten. ik denk dat een lcd dan ook wel lukt. gewoon proberen. volgens mij gaat er namelijk een speciale code mee voor de zip drive en leest hij alleen zijn eigen code en de rest geeft hij door op die printerpoort.

elektrotechniek is leuk (nog wel). ik ga dus weer verder met leuke dingen ontwerpen. amd 2200+ 256mb 333mhz,gf4 440mx, 120gb,16X dvd. jarr-url

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-08 16:16

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Ik weet niet of dit zomaar gaat lukken... als je Smartie draait met een printer aan je LPT-poort begint je printer maffe tekens uit te printen :P

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• SniperGuy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:02
Kan, tenminste ik heb het een keer geprobeerd en m'n display werkte iig *D

Moet je alleen wel een zipdisk in je station doen anders krijg je om de minuut een bericht op het scherm van "kan niet lezen van station bla bla bla".

Ik heb alleen geen idee wat er gaat gebeuren als je data van/naar je zip kopieert.