Ik heb nou al een lange tijd een Microsoft Intellimouse optical. Hij deed het prima tot voorkort. De laatste paar dagen verspringt het pijltje steeds over mn scherm. Ik heb dezelfde muismat als eerst dus daar kan het niet aan liggen. Weet iemand wat dit kan zijn? Moet ik heb bijv. schoonmaken ofzo?
Tell me!
kijk ff in je lens, of daar een stofje oid inzit... gewoon met een wattenstaafje in porre
Klopt, kan een haartje zijn oid dat voor de lens aan het dartelen is.
Je kunt ff proberen wat vuil van z'n pootjes af te krabben, ik heb dat er nogal vaak opzitten. Gewoon die vier grijze vlakjes onderop waar die op staat zegmaar. Verder misschien ff bij je 'lens' met ff met een wattenstaafje en een beetje spiritus schoonmaken. Mochten de problemen niet ophouden, kun je van ps/2 naar usb switchen of andersom, maar dat laatste lijkt me niet logisch als het altijd al gewerkt heeft.
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
Maar daar had je ons voor nodig om daarachter te komen, of het iig te proberenOp maandag 01 juli 2002 17:24 schreef MasF het volgende:
Ik heb nou al een lange tijd een Microsoft Intellimouse optical. Hij deed het prima tot voorkort. De laatste paar dagen verspringt het pijltje steeds over mn scherm. Ik heb dezelfde muismat als eerst dus daar kan het niet aan liggen. Weet iemand wat dit kan zijn? Moet ik heb bijv. schoonmaken ofzo?Tell me!
Jah ik weet niet of het veilig is om in een optical te gaan porren ofzo. Ik heb nooit eerder 1 gehad duzz. Misschien lag het aan mn comp, je weet maar nooit. Kan toch geen kwaad om eerst ff rond te vragen?
muismat onder een optical? naja oke moet kunnen maar een harde ondergrond is veeel lekkerder...
En meer antwoorden van hierboven zijn er eigenlijk nie
Schoonmaken, of hij is stuk... 1 van de 2
En meer antwoorden van hierboven zijn er eigenlijk nie
Schoonmaken, of hij is stuk... 1 van de 2
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
Harde muismatOp maandag 01 juli 2002 17:30 schreef ThaNetRunner het volgende:
muismat onder een optical? naja oke moet kunnen maar een harde ondergrond is veeel lekkerder...
Dit moet geen 'post hier je lekkerste muismat' topic worden he
(oftewel; [/offtopic]).
Dit lijkt me trouwens wel een probleem die de topicstarter zelf heeft kunnen oplossen als hij meer moeite had gedaan om dit probleem op te lossen.
Dit lijkt me trouwens wel een probleem die de topicstarter zelf heeft kunnen oplossen als hij meer moeite had gedaan om dit probleem op te lossen.
Verwijderd
software uninstallen? ik heb een logitech met mouseware en ik had dat zelfde probleem, misschien met je die software van je M$ mouse gewoon wegpleuren!
misschien werkt het bij logitech in iedergeval wel!
misschien werkt het bij logitech in iedergeval wel!
Antwood is al meerdere malen genoemd, topic titel is ook niet alles.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()