'Kodak digitale camera DX 3500' bij de ETOS

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10-2025
Ik kreeg net een foldertje van de Etos waar een digitale camera staat aangeboden voor 299,- euro (afgeprijsd van 349,-).. Het gaat dus over de camera uit m'n topic titel.. De specs zijn als volgt:

- 2.2 Megapixel CCD
- 45 mm LCD-scherm
- 3 x digitale zoom
- rode ogen correctie
- ingebouwde flits
- 8 Mb intern geheugen
- compactflash uitbreidingssleuf
- USB interface

Is dit wat? Aangezien ik weinig verstand van die dingen heb en er misschien toch wel één aan wil schaffen vraag ik 't hier ff.. Zijn er meer mensen met deze camera en wat vind je ervan? Of kan ik beter voor 299,- een andere (betere) digitale camera kopen.. :?

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-03 19:20

smallboy

N/A

Je kunt beter een andere kopen. Deze heeft niet eens gewone (optische) zoom. Aan digitale zoom heb je niets, aangezien er dan kwaliteitsverlies optreedt.

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10-2025
Ik ben er ook al zeker van dat deze 't iig niet wordt.. maar m'n vriendin vond 't zo'n leuke en mooie enzo.. :) Ik moest dus speciaal op GOT vragen of deze camera goed was anders was ze niet tevree.. :D Maar goed.. wie koopt er nu z'n digitale camera bij de ETOS.. :? Ikke niet iig.. >:)

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:48

MaDLiVe

.-Observer-.

Op dinsdag 02 juli 2002 19:45 schreef blakez het volgende:
Ik ben er ook al zeker van dat deze 't iig niet wordt.. maar m'n vriendin vond 't zo'n leuke en mooie enzo.. :) Ik moest dus speciaal op GOT vragen of deze camera goed was anders was ze niet tevree.. :D Maar goed.. wie koopt er nu z'n digitale camera bij de ETOS.. :? Ikke niet iig.. >:)
ze verkopen hem bij de kruidvat :)

niet de etos, incl. dockingstation. Ik vind de prijs meevallen op zich.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

[topic=524874/1/50]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.