Ik heb hier toch wel een heel vreemd systeem gemaakt...
Het systeem is nog steeds erg instabiel.
gaat om een Thunderbird 800 op asus a7v..
En om eens achter de oorzaak van de problemen te komen heb ik ten einde raad maar eens wat PCI kaarten eruit gehaald.. ik heb me Realteknetwerkkaart en me tvkaart eruit gehaald.. pc lijkt nu 5 graden koeler te worden en stabieler te lopen (tot nu toe nog geen crash maar ik draai nog maar 2 uur) terwijl het nieuw is allemaal...
Zonder tvkaart wordt me systeem maar 45 graden met icq en IE.. en met loopt hij tegen de 50.. maar is nog steeds instabiel dan..
MEMO doet moeilijk met moederbord in ruilen (daar heb ik mainbord gekocht) ze willen eerst zelf uitsluiten dat het aan het moederbord ligt
Dan meot ik mijn systeem komen brengen en een weekje later weer ophalen.. als het dan aan het moederbord ligt dan krijg ik een nieuwe (wellicht vanhetzelfde merk, maar ik wil ander merk, maar die leveren zij niet!!) en als het neit aan het moederbord ligt moet ik 45 piek onderzoekskosten dokken!! Ik vertrouw die lui niet dat zij het beter kunnen dan mij.. Ik wil gewoon een nieuw moederbord.. Moederbord is nu ongeveer 3 weken oud.
Het systeem is nog steeds erg instabiel.
gaat om een Thunderbird 800 op asus a7v..
En om eens achter de oorzaak van de problemen te komen heb ik ten einde raad maar eens wat PCI kaarten eruit gehaald.. ik heb me Realteknetwerkkaart en me tvkaart eruit gehaald.. pc lijkt nu 5 graden koeler te worden en stabieler te lopen (tot nu toe nog geen crash maar ik draai nog maar 2 uur) terwijl het nieuw is allemaal...
Zonder tvkaart wordt me systeem maar 45 graden met icq en IE.. en met loopt hij tegen de 50.. maar is nog steeds instabiel dan..
MEMO doet moeilijk met moederbord in ruilen (daar heb ik mainbord gekocht) ze willen eerst zelf uitsluiten dat het aan het moederbord ligt