20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Je kan 'm via de harddisk wel installeren, moet je via 'n netwerk oid de WinXP cdrom kopieren naar de schijf.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Als je de XP cdrom(ik meen dat de i386 dir genoeg is) maar op die laptop weet te krijgen, dan kan het
Dan hoef je verder nix speciaals te doen?
(de CD staat inmiddels al op de HD van de laptop).
Enkel booten vanaf een DOS-bootflop (www.bootdisk.com oid) en dan i386\WinNT.exe opstarten?
Aangezien ik bang ben dat hij halverwege de setup alsnog om de CD gaat vragen, en dat gaat dus écht niet
Enkel booten vanaf een DOS-bootflop (www.bootdisk.com oid) en dan i386\WinNT.exe opstarten?
Aangezien ik bang ben dat hij halverwege de setup alsnog om de CD gaat vragen, en dat gaat dus écht niet
Verwijderd
Standaard zit er bij dat ding gewoon een extern CD-Rom spelertje.
Waarom die niet gebruiken?
Waarom die niet gebruiken?
Da's niet waar. Ik heb hem via mijn vaders werk, en die zijn allemaal zonder CD-drive. Daarom kon ik hem zo goedkoop krijgen, ze konden er namelijk aardig wat inkopen (Pa werkt bij ING Bank...*D). Het staat ook op de doos, "Without CD".
Het is ook wel handig om ff smartdrv te laden.Op maandag 01 juli 2002 16:50 schreef B_O_S_S het volgende:
Dan hoef je verder nix speciaals te doen?
Is te vinden op de w98 cd in: X:\tools\oldmsdos.
Je kunt toch ook de windows2000 gewoon updaten?
Verwijderd
JA, dat kan.
Kopieer de i386 dir naar je hdd. Kopieer daar smartdrv.exe bij (als je die kunt vinden)
Start op met bootflop.
ga naar de map i386,
tik smartdrv,
tik nog = smartdrv om te kijke of ie geinstalleerd is.
tik winnt (dat is de installatie van xp...)
suc6.
p.s. Het kan ook zonder smartdrv, maar dan duurt de installatie meer dan een half uur langer dan nomraal
Kopieer de i386 dir naar je hdd. Kopieer daar smartdrv.exe bij (als je die kunt vinden)
Start op met bootflop.
ga naar de map i386,
tik smartdrv,
tik nog = smartdrv om te kijke of ie geinstalleerd is.
tik winnt (dat is de installatie van xp...)
suc6.
p.s. Het kan ook zonder smartdrv, maar dan duurt de installatie meer dan een half uur langer dan nomraal
edit:
te laat
te laat
Daarvoor hoef je een bijna 5 jaar oud topic niet voor omhoog te halen.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()