Toon posts:

mobo opstart probje help!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een gigabyte 7ZXE mobo met athlon 1.2 gig en 60 gig harde schijf. In windows XP heb ik geprobeerd de drivers van men via kt133 chipset te updaten met een 4in1 progje. Dit kon ik niet helemaal voltooien omdat de miniport:? drivers niet geinstalleerd waren (hierdoor kon ik de IDE busmaster driver:? niet installeren) als gevolg hiervan moest ging ie automatisch rebooten. En dit gaat dus fout hij herkent de harde schijf nog wel maar als ie dan verder opstart komt er een hard tikkend geluid uit de harde schijf en begint het scherm te knipperen.
Verder doet ie dus niets meer ik heb men mobo bios al een keer geflasht maar dit haalt niets uit.

Kan iemand mij helpen???

BVD

Verwijderd

opstarten in veilige modus al geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
nee zover kom ik niet (de harde schijf begint te tikken en steeds opnieuw op te spinnen)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 18:05

PcDealer

HP ftw \o/

Bootdisk met scandisk draaien.

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Topicstarter
ja maar het probleem is ook dan als ik men floppy als first boot device instel dat hij dan de floppy niet eens aanspeekt dus eigenlijk nog steeds hetzelfde doet

Verwijderd

Topicstarter
kan helemaal niemand mij helpen????

• U-96
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-12-2020

U-96

it's a long way to tipperary..

misschien van iemand anders een andere harde schijf lenen, daar windows opzetten en dan je eigen schijf opnieuw f-disk(en)?? zomaar idee...

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:12
als ik hd zon hard tikkend geluid maakt en daarna niet verder gaat, denk ik toch aan een stervende hd

oftewel probeer hem eens in een andere pc of gebruik hem ff als 2e hd zodat je hem eens grondig kunt testen

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Flauwekul
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-04 17:53
Klinkt inderdaad als een kapotte hd.
Een collega van mij heeft dit ook gehad met zijn 60 gb IBM. :(
Pagina: 1