[MSI]Krijg geen beeld

Pagina: 1
Acties:

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 07:10

Pubbert

random gestoord

Topicstarter
Ik heb een MSI K7T Turbo Limited mobo met 3x128mb + Radeon8500.

Na ff wat verplaatst te hebbe in mn kast. (HD naar andere plaats, daardoor moest geheugen er ff uit omdat ik hierdoor de hd niet uit de kast kreeg en door het geheugen moest de radeon er uit omdat de geheugenheatsink van de radeon het klemmetje aan de geheugendim in de weg zit) Nou ik doe alles er weer (GOED) in!

Ik start op, en krijg geen beeld meer. (Monitor geeft aan: Monitor in stroomspaarstand) het lampje is orange. Ik hoor geen piepjes. Ik heb DLED (ledjes die status van systeem weergeven) en hierbij zijn er 3 rood.

[#] [#] [0] [#]

zo ziet het er uit een hekje is rood, de 0 is groen/geel. Links zit het moederbord. Weet iemand wat dit inhoud? ik heb de manual helaas niet bij de hand en kan vanavond pas met de videokaart naar iemand anders. Ik elk geheugen dimmetje in een andere poort geprobeerd, en ook allemaal 1x los. Dit hielp niet, ook ff alle ide kabels van het moedebord verwijderd. De cpu fan draait gewoon en de vga fan ook.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 07:10

Pubbert

random gestoord

Topicstarter
Hij doet het weer, er zat blijkbaar wat stof in het agp slot of geheugenslot, want nadat ik deze heb uitgespoten met compressor deed de pc het weer :)

topic kan dicht

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝