Ik heb daar ook laats (lees: vorige week) zo'n ding voor iemand besteld. Levering was erg snel (ik geloof drie dagen). Verder ga ik er vanuit dat het wel ok is. Het is bij mij en vele anderen altijd goed gedaan (SEARCH!!!
)
Ik heb wel degelijk op bestelmaar en bestelmaar.nl gezocht. Daar krijg ik echter niks relevants mee gevonden. Misschien dat het hier weer om een topictitel gaat waar geen zinnige searchopdracht mee kan matchen?Op maandag 01 juli 2002 17:03 schreef GFM het volgende:
Ik heb daar ook laats (lees: vorige week) zo'n ding voor iemand besteld. Levering was erg snel (ik geloof drie dagen). Verder ga ik er vanuit dat het wel ok is. Het is bij mij en vele anderen altijd goed gedaan (SEARCH!!!)
Ik heb ooit eens (een jaar geleden ofzo) een data-kabeltje voor mijn Nokia bij ze besteld.... en een hoesje voor de Nokia.
Beiden zijn zonder problemen afgeleverd. Ik weet dat ze in IJsselstein zitten, op het adres dat in de whois database van bestelmaar.nl zit. Ik woonde tot voor kort in IJsselstein
Beiden zijn zonder problemen afgeleverd. Ik weet dat ze in IJsselstein zitten, op het adres dat in de whois database van bestelmaar.nl zit. Ik woonde tot voor kort in IJsselstein
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Verwijderd
Toch maar ff deze thread weer omhoog kicken. Ik wil ook zo'n ben vaak abbo bestellen, maar die gasten nemen die telefoon gewoon niet op.
Een vriend van me heeft zijn contract al een week geleden opgestuurd, en niets meer gehoord.
Hebben die mensen het gewoon druk of kan je beter op zoek naar een andere onlineshop?
Een vriend van me heeft zijn contract al een week geleden opgestuurd, en niets meer gehoord.
Hebben die mensen het gewoon druk of kan je beter op zoek naar een andere onlineshop?