Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Hmmm, die heb ik nog nooit gezien.
Ik denk dat het gewoon TFT schermen zijn die in een extra stevige behuizing zitten
Ik denk dat het gewoon TFT schermen zijn die in een extra stevige behuizing zitten
misschien geel of roze ipv wit of zwart
Everybody happy??? I soon change that here we go...
Ja, dat zou best kunnen, maar ik ben dus vooral op zoek naar bedrijven die die dingen maken...Op maandag 01 juli 2002 15:59 schreef SH007 het volgende:
Hmmm, die heb ik nog nooit gezien.
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
ff zonder fokken
volgens mij heb ik een keer gehoord dat Samsung van die schermen maakte... maar ik kan het ook mis hebben hoor!
maar ik zou zeggen kijk ff op hun site!!!!
volgens mij heb ik een keer gehoord dat Samsung van die schermen maakte... maar ik kan het ook mis hebben hoor!
maar ik zou zeggen kijk ff op hun site!!!!
Everybody happy??? I soon change that here we go...
Wat een vieze site, bleh, ik kijk niet eens verder!Op maandag 01 juli 2002 16:59 schreef AleXtc het volgende:
Seabook van www.bootronik.de
13, 15, 17" wat jij wilt
Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl
Pagina: 1