Toon posts:

welke winkel relaxed budget-marantz luisteren?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Onlangs was ik bij de stafhorst in Utrecht om eens lekker wat spulletjes te beluisteren. Een verkoper daar had mij verteld dat dat geen probleem was.

Dat was het dus wel, ik werd ten eerste nogal raar aangekeken toen ik vroeg of ik een marantz PM4200 samen met een CD4000 en een CD5000 mocht vergelijken. De CD4000 en 5000 stonden alleen in het rek, maar kon ik niet beluisteren. Moest het met een 67 (ofzo) doen, klinkt namelijk ongeveer hetzelfde. Tsja... als ik niet kan luisteren, koop ik natuurlijk ook niet.

Waar (in utrecht) kan dit wel? Ik heb niet meer dan €800 te besteden (incl speakers), dus de hele dure mooie zaken vallen denk ik af...

• Ivorijn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-08 08:21
mmm, als je niet te veel wil besteden is dit misschien niet helemaal de winkel, maar ik ben er zeer tevreden over. Heb er zelf mijn boxen gekocht.

Het gaat hier om Hobo Hifi in Amersfoort (www.hobo.nl) en daar kan je op al het gemak luisteren. Ik kon gewoon mijn eigen versterker meenemen en die daar aansluiten. Dus das wel heel relaxed. Verder is de service oook zeer goed.

Canon R6/5D3/16-35/24-70/70-200/85/100/135/100-500

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Wat wil je precies voor die 800 euro hebben? 2 speakers,cd en amp? wordt vrij krapjes

Verwijderd

Ik heb goede ervaringen opgedaan met Mijn Hifi in Nijmegen en Raf (voorheen Fokko Dijkstra) in Lelystad.

Bij Wilbert in Utrecht niet geluisterd maar wel een onbetaalbaar goed advies gekregen. (http://www.wilbert.nl/).

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 juli 2002 17:22 schreef hervaz het volgende:
Wat wil je precies voor die 800 euro hebben? 2 speakers,cd en amp? wordt vrij krapjes
ja, bijvoorbeeld een eenvoudig marantz setje, met een paar missions.

zijn er trouwens nog ergens leuke aanbiedingen, waar je van weet?

Verwijderd

Voor 800 euro kan je mooie spullen halen hoor, helemaal als je een overjarig model koopt. Veel merken zijn gewoon te duur voor wat je er voor krijgt, zelfbouwen is mijn advies als je voor weinig veel wil hebben ;). Die mission speakers zijn scherp geprijst en best aardig.

Een versterker uit een iets duurdere prijsklasse is ook niet alles, natuurlijk wel een stukje beter maar niet enorm veel beter. Echt goede versterkers zijn al meer dan je totale budget.
Pagina: 1