probeer als je een tijdje fifa 2002 hebt gespeeld maar eens om weer een potje fifa99 te doen op wereldklasse, geen beginnen aan.
Ik vind Fifa 2002 het fijnste spelen, maar dan moet je wel de end-to-end camera of de tower camera gebruiken. De standaard camera staat gewoon te dicht op de spelers. Dat is wel mooi voor het detail, maar niet om te voetballen.
Minpunt van Fifa 2002 is wel dat de tegenstanders vanuit onmogelijke hoeken zomaar ineens een doelpunt maken, zeer frustrerend als je iets voor tijd met 2-1 voor staat tegen Man. United en zo'n van Nistelrooij scoort 2 keer vanaf bijna zijn eigen helft vlak voor tijd.
Worldcup 2002 vind ik weer een stuk minder, wanneer je met een sterspeler ook maar op doel schiet vliegt ie er 9 van de 10 keer in, dit geld overigens ook voor de computer. Verder ben ik niet zo'n fan van die automatische boogballetjes. Ik bepaal liever zelf of ik met effect schiet of pass. Qua graphics is WC 2002 toch echt wel de mooiste fifa, maar aan de speelbaarheid moet voor fifa 2003 toch wel even gewerkt worden.
uhm...