AMD athlon XP (AGOIA) 2000+ @ 2200+ 1781 mhz (12.5 x 142 2.5-3-5-3 1T Command) | Thermaltake Vulcano 7+| MSI KT3-Ultra | 512 MB DDR pc2700 cl 2.5 samsung/twinmos | Leadtek 250TDle MyVivo Geforce 4 4200 ti @300/544 128 DDR (3D mark 11111) | 20 gig maxtor |
ik heb premium en ik ga tegen de 100 k/s aan...
maar soms ook helemaal nix 0.0 njente met al die stomme storingen
AMD athlon XP (AGOIA) 2000+ @ 2200+ 1781 mhz (12.5 x 142 2.5-3-5-3 1T Command) | Thermaltake Vulcano 7+| MSI KT3-Ultra | 512 MB DDR pc2700 cl 2.5 samsung/twinmos | Leadtek 250TDle MyVivo Geforce 4 4200 ti @300/544 128 DDR (3D mark 11111) | 20 gig maxtor |
maar bij mij zit mijn modem gewoon aan een 10 meter lange kabel
maar ik heb nog niej getest of het qua snelheid scheeld
Heb je je klacht gemeld bij de helpdesk?
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
LooOOOool, ooit die helpdesk aan de lijn gekregen? Kost je al 50€ voordat je iemand aan de lijn krijgt. En dan vertellen ze zo'n zwets meestal. Een maat van had een kapotte modem, die gast van kabelfoon beweerde dat ze die eerst op afstand zouden stabiliseren, yeah right! Na een week telefoonterreur kreeg ie dan eindelijk een nieuwe. Bovendien moet je voor alles 3 keer bellen voor ze er iets aan doen. Ikzelf en andere in de wijk hier hebben eerst het verkeerde abbonement gekregen, dan krijg je wel de rekening voor de dure. Eerst zeggen ze dat dat zo hoort in het begin en dat dat na een paar dagen wel voorbij gaat, dan is er na een week nog niets veranderd. Als je dan weer eens een dag of 10 achter elkaar opbeld dat je het verkeerde abbo hebt wordt het ineens binnen 1 min gefixt (nadat je eerst 60 min aan de telefoon hebt zitten luisteren naar een of ander klote muziekje). Ze weigeren de eerste week er ook maar iets aan te doen, zelfs als je ze verteld dat op hun eigen site staat dat je een ander abbo hebt (dit kun je zien bij het controleren van de data) dan waar je voor betaald doen ze niets.Op maandag 01 juli 2002 16:09 schreef MightyRaven het volgende:
Ik zit in IJsselstein met Super en heb gelukkig nooit problemen.
Heb je je klacht gemeld bij de helpdesk?
Geloof je dat zelf ????Op maandag 01 juli 2002 15:43 schreef Alphega het volgende:
..En ze verhogen af en toe zelf je gebruikte data met tientallen mb's. Mijn mening van kabelfoon
Weinig problemen met kabelfoon! Is hier stabiel op mijn werk en de snelheid is altijd goed!
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
[quote]
Op maandag 01 juli 2002 16:53 schreef Tonnetje het volgende:
[..]
Geloof je dat zelf ????
Weinig problemen met kabelfoon! Is hier stabiel op mijn werk en de snelheid is altijd goed!
[/quote]
Op je werk! We hebben het hier over de particuliere gebruikers, zakelijk wordt geregeld door een dochteronderneming van kabelfoon.
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
Wat denk jij ook nietOp maandag 01 juli 2002 18:05 schreef Tonnetje het volgende:
denk het ook niet.
Ok momenteel is de internetverbinding weer "wat" minder om te laten zien dat kabelfoon echt niet stabiel een constante verbinding heeft heb ik hier 2 screenshots:
Screenshot nr.1: dataverbruikpagina (hierop kun je zien dat ik het premium abbonement heb)
Screenshot nr.2: Speedtest.nl (hierop kun je de snelheden die ik momenteel heb zien) (hier nog een directe link naar testdeel van site)
Zoals je kunt zien is mijn downloadsnelheid momenteel 10,5 Kbyte/sec en ik zat tijdens deze test absoluut NIETS anders te doen. De downloadsnel binnen kabelfoon is zelfs lager (dit is om de een of andere reden altijd zo) die snelheid is namelijk 7,7 Kbyte/sec
Kabelfoon staat inderdaad niet bekend om de meest geweldige service..... en de wet van vraag en aanbod leert ons dat er altijd een concurrent is.
MXStream is trouwens in 95% van het Kabelfoon gebied beschikbaar... zoniet in 100%
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Hier (=Hilvarenbeek) hebben we alleen kabelfoon, geen MXStream of adsl, wat dan ook. Ook hebben we hier geen andere kabelprovider, daarom baal ik enorm dat we nu juist kabelfoon moeten hebben hier.Op maandag 01 juli 2002 22:04 schreef maartena het volgende:
Luister.... Service moet je KRIJGEN, niet AFDWINGEN. Als je geen service KRIJGT bij bedrijf A, dan stap ik naar bedrijf B.
Kabelfoon staat inderdaad niet bekend om de meest geweldige service..... en de wet van vraag en aanbod leert ons dat er altijd een concurrent is.
MXStream is trouwens in 95% van het Kabelfoon gebied beschikbaar... zoniet in 100%
Ik heb geprobeerd de Helpdesk te bellen, maar die is onbereikbaar omdat ze plat gebeld worden. Vervolgens heb ik het 0800-nummer voor abbo's gebeld en die wisten me te melden dat het 0900-helpdesk nummer ff niet te bereiken is, maar ook dat er geen storing bekend is in mijn woonplaats.
Wat nu ?!?
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Kabelfoon werkt hier wel redelijk hoor. (doelakkers) Meestal een 70-80Kb/s download ongeacht de tijd. Wel loop ik veelste snel tegen die fantastische datalimiet aan, na 1 maand al 85% gebruikt. Joepie....
Op dinsdag 02 juli 2002 14:51 schreef dominator het volgende:
Hey! Meder hilvarenbekenaar hierzo....
Kabelfoon werkt hier wel redelijk hoor. (doelakkers) Meestal een 70-80Kb/s download ongeacht de tijd. Wel loop ik veelste snel tegen die fantastische datalimiet aan, na 1 maand al 85% gebruikt. Joepie....
PS. Ik zit hierzo in de wildeman, waar jij????
Het Juweel, in het stuk dat aansluit op de Gildelaan.Op donderdag 04 juli 2002 18:47 schreef dominator het volgende:
Hehehehe, ik gun ze het ook niet hoor. De afgelopen 2 maanden toch 9875 Mb van de 10Gb opgemaakt....
PS. Ik zit hierzo in de wildeman, waar jij????
Cool! Niet teveel bandbreedte gebruiken he, anders krijg ik er last van....Op donderdag 04 juli 2002 18:53 schreef Alphega het volgende:
[..]
Het Juweel, in het stuk dat aansluit op de Gildelaan.
Verwijderd
ff offtopic: Jij vindt Kabelfoon de beste??!?!? Klik maar eens op die link...Op maandag 01 juli 2002 15:43 schreef Alphega het volgende:
Ik heb gelukkig geen last van storingen hier (=Hilvarenbeek), maar het gaat af en toe wel zoooooo sloom dat je minuten moet w88 voordat tweakers geladen is. Ik heb een abbo wat als max down 96 zou moeten hebben (dat is het beste abbo wat hier beschikbaar is) en ben nog nooit boven de 82 down uitgekomen. De ping in spellen met kabelfoon is bijna altijd![]()
![]()
. Kabelfoon is
En ze verhogen af en toe zelf je gebruikte data met tientallen mb's. Mijn mening van kabelfoon
Volgens mij hebben ze de site veranderd... Jammer hij was zo leuk!!
Verwijderd
Op maandag 01 juli 2002 23:01 schreef Alphega het volgende:
[..]
Hier (=Hilvarenbeek) hebben we alleen kabelfoon, geen MXStream of adsl, wat dan ook. Ook hebben we hier geen andere kabelprovider, daarom baal ik enorm dat we nu juist kabelfoon moeten hebben hier.
Als je dus adsl zou willen kun je natuurlijk altijd contact opnemen met je gemeente en het bovenstaande voorstellen. Als genoeg mensen dit doen heb je misschien wel een kans dat er iets van komtBron: Bbnet
Om nieuwe locaties te ontwikkelen nodigen wij gemeenten waar nog geen DSL is samen met ons het initiatief te nemen en door een gezamenlijke investering alsnog hoogwaardige breedbandinfrastructuur te realiseren. Niet wachten op de nationale politiek, maar gewoon samen aan de gang!
Frappant detail: iedere keer dat ik bij KF binnen was (om modems te halen/terug te brengen) was de receptioniste verwikkeld in een heftig gesprek met een ontvreden klant
In Kazachstan we say a woman with a book...is like a horse...with wings!
Geen 100%Op maandag 01 juli 2002 22:04 schreef maartena het volgende:
Luister.... Service moet je KRIJGEN, niet AFDWINGEN. Als je geen service KRIJGT bij bedrijf A, dan stap ik naar bedrijf B.
Hier in Klundert/Zevenbergen heeft Essent het netwerk overgenomen. Hier is dus geen ADSL voor de duidelijkheid. Kabelfoon wil hier wel snellere abbo's (Terayon) in gaan voeren, maar dat mogen ze niet van Essent, omdat Essent zelf OOIT @home aan wil gaan bieden. Maar omdat ze zonder geld zitten doen die ook niets, en zit ik hier intussentijd nog steeds met het budget abbo, wat regelmatig voor een uur of 6 uitvalt.
Ik
Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.