In het profiel van cjdijk (http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/38477) staat een homepage met pr0n erop. Mag toch niet?
ehh, op de banner op die site na zie ik niets wat tegen de policie is hoor? Iedereen heeft nog minstens een string aan
Dit hoort in [forum=26] 
Ga nog maar eens goed kijken danOp maandag 01 juli 2002 15:07 schreef Steven het volgende:
ehh, op de banner op die site na zie ik niets wat tegen de policie is hoor? Iedereen heeft nog minstens een string aan

Op de plaatjes links staan ook naakte dames hoorOp maandag 01 juli 2002 15:07 schreef Steven het volgende:
steven: niet echt hoor
op de eerste link in 't menu die ik aanklikte was 't al raak
op de eerste link in 't menu die ik aanklikte was 't al raak
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Kun je dat misschien dan ff verplaatsen?Op maandag 01 juli 2002 15:08 schreef OProg het volgende:
Dit hoort in [forum=26]
Op maandag 01 juli 2002 15:16 schreef kutkip het volgende:
[..]
Kun je dat misschien dan ff verplaatsen?
Denk het nietDoor OProg (Moderator SA)
Heb het al in SM gepostOp maandag 01 juli 2002 15:19 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
[..]
Denk het niet
Jij kunt 'em toch aanpassenOp maandag 01 juli 2002 15:08 schreef OProg het volgende:
Dit hoort in [forum=26]
[..]
Ga nog maar eens goed kijken dan
Who is John Galt?
En volgens mij staat er ook nog lekker-duur-inbel-shit erop!
Respect voor een Veenendaler? Pff, Ede is veel beter 
Slotje dus
Slotje dus
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.