Toon posts:

welke lamp voor ideale casemod?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben mijn comp in een bierkrat te bouwen. Dit gaat aardig lukken, maar ben nu bezig met de boven-kant daar komt een logo van "amstel inside" maaru welke lampjes kan ik daarvoor het beste gebruiken. Daar bedoel ik mee wat voor lampjes, welke kleur, hoeveel, hoeveel volt enz.

• dmace
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-07-2022
Geen idee, maar de foto's willen we zeker zien!!!

>Select * FROM users WHERE clue > 0

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Je kan het beste een CCFL lampje gebruiken. Dit is een soort TL buisje van 10 of 30cm. Die kun je op een boel plaatsen kopen. Zoek maar eens op CCFL ofzo. Deze lampjes zijn ideaal voor de pc, ze produceren geen warmte en werken op 12 volt.

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• Four
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Four

I void warranty

Wat dacht je van neon snoer?

Dat is een perfecte manier om achter een bepaald oppervlak licht te creeren. Zeker binnen een logo, waar je aan iedere zijde van snede van het logo een strip kunt plakken

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 juli 2002 15:05 schreef -=MOL=- het volgende:
Je kan het beste een CCFL lampje gebruiken. Dit is een soort TL buisje van 10 of 30cm. Die kun je op een boel plaatsen kopen. Zoek maar eens op CCFL ofzo. Deze lampjes zijn ideaal voor de pc, ze produceren geen warmte en werken op 12 volt.
ok bedankt voor de reactie ik zal is ff zoeken

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 juli 2002 15:04 schreef dmace het volgende:
Geen idee, maar de foto's willen we zeker zien!!!
alsie af is ga ik direct fotos maken en ik ga ze ook opsturen naar www.amstel.nl LOL

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
misschien een mooie 100Watt lamp of een Tlbuis?

Tja wat is een "ideale" mod...

• 3lmowww
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06-2022

3lmowww

edit:

Post vast een paar foto`s van hoever je al bent...

kunnen we mee denken enzo :)

Electronics development

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 juli 2002 15:15 schreef 3lmowww het volgende:
Post vast een paar foto`s van hoever je al bent...

kunnen we mee denken enzo :)
dat is het nou juist mijn pa heeft de digicam op z'n werk liggen en gaat tie pas morgen ophalen :( dus morgen zet ik gelijk een paar foto's op GOT ok?

Verwijderd

Topicstarter
en trouwens is blacklight wat? en waar kan ik die kleine buisjes kopen en die kleine armateuren? bij conrad is de kleinste armateur 60 cm :( ik d8 zelf meer aan iets als 15 cm

Verwijderd

ik raad een 30 CCFL aan van 30 cm, dan wordt de hele case in 1 keer verlicht.

een vriend van me is bezig om een radio voor op de bouw in mekaar aan het brouwen, dus dit moet er ook wel stoer uit komen te zien. Zeker een paar foto's plaatsen als ie klaar is!!!

Verwijderd

Op maandag 01 juli 2002 15:24 schreef hebiknogniet het volgende:
en trouwens is blacklight wat? en waar kan ik die kleine buisjes kopen en die kleine armateuren? bij conrad is de kleinste armateur 60 cm :( ik d8 zelf meer aan iets als 15 cm
blacklight is mooi in het donker, maar bij daglicht zie je er niet veel van

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 juli 2002 15:34 schreef tvdp het volgende:
ik raad een 30 CCFL aan van 30 cm, dan wordt de hele case in 1 keer verlicht.

een vriend van me is bezig om een radio voor op de bouw in mekaar aan het brouwen, dus dit moet er ook wel stoer uit komen te zien. Zeker een paar foto's plaatsen als ie klaar is!!!
waar kan ik die ccfl lampies kopen xie ze niet bij conrad

• 3lmowww
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06-2022

3lmowww

edit:

Op maandag 01 juli 2002 15:17 schreef hebiknogniet het volgende:

[..]

dat is het nou juist mijn pa heeft de digicam op z'n werk liggen en gaat tie pas morgen ophalen :( dus morgen zet ik gelijk een paar foto's op GOT ok?
Deal...

Hey, conrad heeft idd geen cffl`etjes... de meeste electronicazaken wel, ze zijn dan 10 of 30 CM lang en hebben een doorsnede van 4 mm ofzo...

ze zijn alleen niet zondermeer te buigen... mij is het wel gelukt, maar je moet wel een beetje voorzichtig zijn... zoek op ccfl + buigen

Electronics development

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 juli 2002 15:41 schreef 3lmowww het volgende:

[..]

Deal...

Hey, conrad heeft idd geen cffl`etjes... de meeste electronicazaken wel, ze zijn dan 10 of 30 CM lang en hebben een doorsnede van 4 mm ofzo...

ze zijn alleen niet zondermeer te buigen... mij is het wel gelukt, maar je moet wel een beetje voorzichtig zijn... zoek op ccfl + buigen
Hey maaru is dat niet errug moeilijk om die ccfl te buigen. En is er ook geen mogelijkheid om die ccfl recht te houden :? en we hebben dus geen gasbrander thuis |:( zijn er ook geen andere mooie lampen?

Verwijderd

Op maandag 01 juli 2002 15:39 schreef hebiknogniet het volgende:

[..]

waar kan ik die ccfl lampies kopen xie ze niet bij conrad
links naar casemod sites

Verwijderd

neon snoer iets?
kan je in iedere vorm buigen, is echt relaixed.
zie mijn inkoopactie ;)

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:58
hmmz, begrijp niet helemaal wat je bedoelt ben ik bang van.

Als je een lichtgevend logo wilt kun je ook een glow-pad maken, en daar groene LEDs aanhangen. Krijg je het logo zwevend in de lucht, ook wel redelijk :9~ IMHO

En CCFLs kun je oa bij Stuut en Bruin bestellen, gebruik de search zou'k zeggen :)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Verwijderd

Op maandag 01 juli 2002 15:48 schreef hebiknogniet het volgende:

[..]

Hey maaru is dat niet errug moeilijk om die ccfl te buigen. En is er ook geen mogelijkheid om die ccfl recht te houden :? en we hebben dus geen gasbrander thuis |:( zijn er ook geen andere mooie lampen?
Je kan 't logo ook met LED'jes maken zoals dit AMD-logo van Kaj.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/phreak/ocm/casemods/kaj.jpg

Verwijderd

Op maandag 01 juli 2002 15:03 schreef hebiknogniet het volgende:
Ik ben mijn comp in een bierkrat te bouwen. Dit gaat aardig lukken, maar ben nu bezig met de boven-kant daar komt een logo van "amstel inside" maaru welke lampjes kan ik daarvoor het beste gebruiken. Daar bedoel ik mee wat voor lampjes, welke kleur, hoeveel, hoeveel volt enz.
[zevermode]
Amstel bier... pfff, jullie Nederlanders kennen toch ook nix van bier eh :+
[/zevermode]

Verwijderd

Dit geeft mij ook de drang om een Heiniken krat om te bouwen tot case. mmmmmmmmmmmmmm.
Misschien 1 dezer dagen. Het is niet voor niks vakantie.
:9

Verwijderd

Topicstarter
Hijs nu af alleen nog een neonsnoertje (lijkt mij het makkelijkst) en een aan/uitknop vanavond rond 7 uur komen als het goed is foto's op GOT dan kunnen jullie nog op- aanmerkingen geven alvast bedankt

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
Op maandag 01 juli 2002 15:09 schreef hebiknogniet het volgende:

[..]

alsie af is ga ik direct fotos maken en ik ga ze ook opsturen naar www.amstel.nl LOL
Blijven die dingen geen eigendom van het bedrijf? Kortom, straks moet je em inleveren :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 juli 2002 08:02 schreef Lethal het volgende:

[..]

Blijven die dingen geen eigendom van het bedrijf? Kortom, straks moet je em inleveren :Y)
volgens mij hoef je ze niet terug te geven ik weet het eigenlijk niet precies maaru het statiegeld is ook maar 4 euro dus ....... en het maakt amstel heus niet uit ofdat ze nou 1 krat meer of minder hebben >:)
Pagina: 1