Ik wil misschien nieuw tv'tje halen, voor weinig. Nu zijn al die goedkope sony's e.d. mono uitgevoerd qua boxen, maar komt er uit de koptelefoon uitgang wel een stereogeluid? Dis voor mij nl. een vereiste, ik wil dolby prologic kunnen krijgen op me versterker en met een mono-signaal lukt dat uiteraard niet...
Dat lijkt me niet, dan zou er immers een stereo-versterker inzitten en dan zouden ze net zo makkelijk er ook twee boxjes in kunnen rammen (correct me if I'm wrong...).
En volgens mij zijn niet alle kleine tvtjes mono, Sony heeft bijvoorbeeld een 37cm tvtje met vlakke beeldbuis die stereo is en ik heb hier een 37cm philips staan die ook stereo is...
En volgens mij zijn niet alle kleine tvtjes mono, Sony heeft bijvoorbeeld een 37cm tvtje met vlakke beeldbuis die stereo is en ik heb hier een 37cm philips staan die ook stereo is...
Nee, naast 2 speakers is voor stereo ook een stereo versterkertje en natuurlijk een stereo ontvanger nodig, dus de koptelefoon zal dus ook nooit stereo kunnen geven.