Toon posts:

Kleinste breedbeeld TV....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat is eigenlijk het kleinste breedbeeld tv

Ik wil op m'n kamer een tv hebben (het liefste een breedbeeld). Met een prijs van onder de 500 euro...

Als die er niet zijn wat voor "kleine" tv raden jullie aan?

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Aii dat wordt duur, haal dan liever een gewone 4:3 bak (Heb je nog kleiner beeld ;)) van €150,-.

Download my music on SoundCloud

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Laatst stond er 1 bij de praxis van 10CM, maar dat zal wel te klein zijn :P

• Speedy_J
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Speedy_J

...........

waarom moet ie zonodig klein zijn :?

Sony had wel een breedbeeld van 40 cm ofzo.

Verwijderd

Ik zou als ik jouw was ook gewoon een 4:3 formaat nemen hoor.... breedbeeld is handig.. maar het is luxe dus overbodig....

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-08 13:45
Een goede philips (top shit, dolby digital) wat wij hebben staan was in 2001 31 december gekocht ongeveer 3000 piek.
Dan heb je echt goed spul, voor een kleinere, er stonden daar vanaf 1000 piek dus voor 500 euro heb je wel een breedbeeld maar of je dan ook echt kwaliteit hebt... Voor dat geld kan je beter een grote 4:3 nemen maarjah... dan heb je geen breedbeld.

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-08 07:08
Er is past nog een topic geweest over breedbeeld tv's van onder de 500 euro. Moet je effe zoeken via de search.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:53
Normale 37cm is het kleinste dat ik ken.
Kijk maar es bij Sony, vriend van mij heeft er zo eentje.
Met Teletekst, Nicam, ...

Ik weet wel de prijs niet, alleen dat dat toch wel heel klein is! :)

• JJapie
  • Laatst online: 14-08 21:23
Op maandag 01 juli 2002 14:37 schreef Fire69 het volgende:
Normale 37cm is het kleinste dat ik ken.
Kijk maar es bij Sony, vriend van mij heeft er zo eentje.
Met Teletekst, Nicam, ...

Ik weet wel de prijs niet, alleen dat dat toch wel heel klein is! :)
Oh die Sony, is dat die met die vlakke beeldbuis? die's dik duur.. 500 was ie eind dit jaar nog bij de Megapool. Nu dus 220 ofzo..

Verwijderd

Ik heb zelf een kleine sony gehad, een origineel 16:9 breedbeeld formaat en hij kostte precies 1000 gulden (toen)
Of dat ze die nu nog verkopen weet ik niet, kijk eens op www.sony.nl. Tis denk ik precies wat je zoekt.

b.t.w. een kleine tv is errug handig als je niet zo'n grote kamer hebt. Bij mij paste het kreng precies tussen mijn bed en mijn deur...

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 08:42

cjdijk

Hans favoriete radiostation

3 jaar geleden heb ik eens gevraagd hoveel die kostte.
Een Sony 16 inch model (40 centimeter).
Was 1200 gulden, terwijl je voor 1400 gulden
een 24 inch model kon kopen (60 centimeter).
Kortom vanwege dat zo'n grootte niet erg gangbaar is,
zijn ze relatief zeer duur.
Dus als je een kleine wilt, dan een 4:3 toestel nemen,
of een iets grotere 16:9 die meer geliefd is,
maar een beetje meer kost.
Het is echter wel zo dat op die Sony 16 inch veel meer
dure extra's zitten die je niet terug ziet
op een 4:3 toestel van dezelfde grootte.

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 20:05
De topicstarter wil niet per se de kleinste tv, hij heeft gewoon een budget van 500 euro en hij dacht dat je daarvan alleen hele kleine BB tv's kon kopen.
Samsung, JVC en nog een paar merken hebben echter al 70 cm instapmodellen onder de 500 euro (50 Hz, weinig extra's).

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Verwijderd

Topicstarter
thx voor al de reply's

Kijk het zit ook zo, ik walg van die ronde beeldbuis zeg maar... Ik moet een plat beeldbuis hebben (als het ff kan :7)

En budget is rond de 500 euro jah, ben ook maar arme student :o

Verwijderd

Op maandag 01 juli 2002 14:53 schreef GFM het volgende:

[..]

Oh die Sony, is dat die met die vlakke beeldbuis? die's dik duur.. 500 was ie eind dit jaar nog bij de Megapool. Nu dus 220 ofzo..
dan is ie toch dik binnen het budget van €500?

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-08 07:08
Op maandag 01 juli 2002 17:46 schreef Darken_Rahl het volgende:
thx voor al de reply's

Kijk het zit ook zo, ik walg van die ronde beeldbuis zeg maar... Ik moet een plat beeldbuis hebben (als het ff kan :7)

En budget is rond de 500 euro jah, ben ook maar arme student :o
Voor een budget van 500 wordt het wel moeilijk om een breedbeeld te vinden met een vlakke beeldbuis. Een vlakke beeldbuis is namelijk een stuk duurder.

Je zou eens kunnen kijken naar een gewone 4:3 tv, want daarbij zijn er wel tv's met een vlakke beeldbuis voor een budget binnen de 500 euro.

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10-2025
een vriend van mij had een "REFLEX" een ondermerk van philips.. voor 1000 GULDEN...
werkt wel ok, maar niet echt goed geluid, en 50hz

kan beter voor 100 gaan, gewoon een beetje meer geld bij leggen, heb je veel meer aan (kijkt veel relaxter, en mooier beeld!!!)

owh de reflex was 71cm

• Rejgun
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:07

Rejgun

Leven is Bier drinken

Wij hebben thuis ook een goedkopere breedbeeld van Philips staan en een goeie "normale" tv. Ik kijk dan toch echt liever naar een goeie tv dan een goekope breedbeeld.

Als je niet meer te besteden hebt dan die € 500 zou ik zeker een gewone tv kopen. Voor dat geld heb je namelijk wel een goeie. En breedbeeld begint pas bij dat bedrag, dus dan heb je het simpelste van het simpelste.

Audi: Vorsprung durch Technik

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-08 20:35

almightyarjen

When does the hurting stop?

Zonder de rest hebben gelezen: 24PW6005 of 24PW6006 van Philips. :)

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 13:39
Ik zag een tijdje geleden een breedbeeld in de makrofolder staan die heb ik ook in dat 500 euro breedbeeldtopic genoemd, het was een watson. Toevallig moest ik laatst iets bij een Turk bezorgen en die had die tv staan, beeld zag er op een afstand vrij aardig uit, verder weinig aandacht aan besteed, weet niet precies meer wattie kostte maar dat staat wel in die andere topic

edit:
hier is de link naar die andere topic [topic=502464]

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

tip: ga bij de wat duurdere a/v shops kijken voor inruilers. Staat echt af en toe pracht spul tussen voor een heel schappelijke prijs (mensen die een 1.5 jaar oude Philips Matchline met dolby pro logic, 100Hz en volledig vlakke buis inruilen op een Loewe o.i.d. en welke dan voor fl 850,- de deur weer uitgaan verkoper had ff over "Matchline" en "Dolby Surround" heengekeken, dacht dat het een instapper was, woei!)

Maar zoals ik al zei, je kunt er echt heel leuke dingen vinden voor een studentenbudget. Inclusief garantie trouwens, iets dat je particulier kan vergeten.

de betaler vervuilt

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 08:42

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Die 500 euro moet best wel lukken.
Volgens mij betaal je dat tegenwoordig voor een 24 inch model.
Die van Sony heeft trouwens ook een ingebouwde subwoofer.
Dus heeft niet alleen een goed beeld, maar ook een goed geluid.
Al is hij geen 100Hz, dat hebben alleen de 28/32 inch modellen.
Die zitten een faktor twee in prijs hoger,
tenzij je geen breedbeeld neemt.
De prijzen die ik al eerder genoemd had, waren al weer een tijd terug.
Ikzelf zou trouwens nooit meer een 4:3 tv willen.
Het bevalt mij erg goed zo'n breedbeeld.
Met name bij speelfilms (dvd en divx).

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

• uVo494
  • Laatst online: 14-03 21:19

uVo494

................

Voor €449,- heb je een hele mooie Samsung 70cm breedbeeld (28wn63.. ofzo), zit ook nog meteen 5 jaar garantie op :)

• Munchkin
  • Laatst online: 14-08 03:53
Je zou ook eens een rook - en waterschade kunnen proberen. Daar staan soms spiksplinter nieuwe modellen met lichte schade (aan behuizing, doorgaans niet aan de elekronica), die voor een fractie van de prijs weggaan. Ik heb 3 jaar geleden bij zo'n bedrijf een 82 cm Panasonic gehaald (toenmalig topmodel) voor 2000,- incl meubel ipv nieuw prijs 5500,- omdat de behuizing aan de bovenkant goed beschadigd was. Ik heb er nog steeds veel plezier van!
In Eindhoven zit er 1 op de schootse straat, en de laatste keer dat ik er was hadden ze wat philips tv's staan.

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Op dinsdag 02 juli 2002 09:01 schreef Prince_of_Darkness het volgende:

In Eindhoven zit er 1 op de schootse straat, en de laatste keer dat ik er was hadden ze wat philips tv's staan.
Die tent heb ik nooit begrepen, ALLES wat daar staat is nog steeds takke duur. Kijk naar hard- software en een compleet verzopen doos en je betaald nog bijna hetzelfde als je bij een goedkopere computerboer zou betalen...

de betaler vervuilt

• Munchkin
  • Laatst online: 14-08 03:53
Ja, maar doorgaans gaat er van de prijs die erop staat nog een flink percentage vanaf (30 - 60 %). En je moet je prijzen wel kennen natuurlijk. Maar de tv's die er staan zijn over het algemeen goed geprijst.

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Op woensdag 03 juli 2002 08:01 schreef Prince_of_Darkness het volgende:
Ja, maar doorgaans gaat er van de prijs die erop staat nog een flink percentage vanaf (30 - 60 %). En je moet je prijzen wel kennen natuurlijk. Maar de tv's die er staan zijn over het algemeen goed geprijst.
Dus als ik het goed begrijp moet je daar echt alles vragen voordat je de te betalen prijs te horen krijgt?

de betaler vervuilt

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12-08 21:06
Ja en dan nog afpingelen :)

heb maandag een 70 CM 4:3 Finlux tv gekocht met 6 jaar garantie.

Maar heb zitten twijfelen tussen deze en de samsung 70cm breedbeeld van 449,- maar kwil geen breedbeeld :) en 100Hz vind ik persoonlijk ook niet interesant. je kunt nl veel trager zappen :(

.

Pagina: 1