|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
Verwijderd
De Asus A7V gaat tot 12,5x100 maar dat zal je processortje niet trekken waarschijnlijk...
Ik denk dat 1100MHz wel zo'n beetje z'n max is.
Ik denk dat 1100MHz wel zo'n beetje z'n max is.
En owja kan die asus omgaan met hd's groter dan 40 gig anders heb ik alsnog een probleem.
Greetz Pala
Greetz Pala
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
wat kan je dan beter kopen, een 800 of een 900?
met welke haal je de hoogste mhz?
of maakt het niet zo veel uit?
met welke haal je de hoogste mhz?
of maakt het niet zo veel uit?
"En owja kan die asus omgaan met hd's groter dan 40 gig anders heb ik alsnog een probleem"
Ja:)
Ja:)
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Ik ga dus een tbird 1GHz kopen, maar tot hoever zou ik die kunnen overclocken (en dan zonder waterpraktijkeb graag
) En is het overclocken moeilijk? Ik had gelzen met potloodverbindingen en CMOS instellingen wijzigen, het mobo wordt de abit KT7 Raid.
Verwijderd
Goede vraag. Ik begin na het lezen van de recensies te vermoeden dat het niet zo bar veel uitmaakt welke Tbird of Duron je koopt. AMD heeft niet voor niets de multiplier bruggen weggehaald. Ze hebben geen aparte machine voor snellere processoren, ze testen alles, gooien de mislukte chips weg ( hopen we.. lees de topics maar !!).
De chips die het 'zuinigst' draaien krijgen een stempeltje voor een hogere snelheid.
De echte 1Ghz+ chip wordt de K75, nu in productie. De chipsets ervoor worden ontwikkeld door b.v. Acer Labs International. Ook dat @#$*!& lieve fabriekje VIATech is aan een nieuwere chipset bezig.
Persoonlijk hoop ik maar dat AMD zelluf nou eens met hun IronGate opvolger komt, met 266+mhz bus, 200 Mhz+ geheugen bus, agpx4 etc...
Ik wordt wat moe van die timimg problemen die de chipbakkers hebben, zodat AMD processoren (nog) niet goed boven de 1 of 1.2 Ghz kunnen draaien.... Met een beetje geluk zien we mooie nieuwe bordjes rond kerst.
Tuuuuurlijk NA de HCC dagen. Grrrrrrr
De chips die het 'zuinigst' draaien krijgen een stempeltje voor een hogere snelheid.
De echte 1Ghz+ chip wordt de K75, nu in productie. De chipsets ervoor worden ontwikkeld door b.v. Acer Labs International. Ook dat @#$*!& lieve fabriekje VIATech is aan een nieuwere chipset bezig.
Persoonlijk hoop ik maar dat AMD zelluf nou eens met hun IronGate opvolger komt, met 266+mhz bus, 200 Mhz+ geheugen bus, agpx4 etc...
Ik wordt wat moe van die timimg problemen die de chipbakkers hebben, zodat AMD processoren (nog) niet goed boven de 1 of 1.2 Ghz kunnen draaien.... Met een beetje geluk zien we mooie nieuwe bordjes rond kerst.
Tuuuuurlijk NA de HCC dagen. Grrrrrrr
Pagina: 1