Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
misschien WKS-BLAAT?? ofzo?
ik heb 't nooit gedaan maar je kan 't allicht proberen
ik heb 't nooit gedaan maar je kan 't allicht proberen
Verwijderd
Misschien is het wel helemaal niet mogelijk in dos batch. Batch bestanden zijn nooit echt bedoeld als een krachtige en uitgebreide programmeertool krijg ik de indruk
Moet wel werken als je een NT intepreter gebruikt (met de command van Win9x werkt dit niet)
Deze code start doedit op als %computername% groter of gelijk is aan "WKS-BLAAT01" en WKS-BLAAT02 is groter dus dan voert ie um uit.. zou moeten werken, maar je moet het nog even testen... (Die /I geeft aan dat ie case insensitive is)
code:
1
| if /I "%computername%" GEQ "WKS-BLAAT01" doedit.bat |
Deze code start doedit op als %computername% groter of gelijk is aan "WKS-BLAAT01" en WKS-BLAAT02 is groter dus dan voert ie um uit.. zou moeten werken, maar je moet het nog even testen... (Die /I geeft aan dat ie case insensitive is)
...hoewel je met Norton Batch Enhancer een heel eind kwamZef:
Misschien is het wel helemaal niet mogelijk in dos batch. Batch bestanden zijn nooit echt bedoeld als een krachtige en uitgebreide programmeertool krijg ik de indruk
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Jah.. en Kixstart32 met loginscripts doet ook wonderen..
Ook nog een optie dus..
Ook nog een optie dus..
Verwijderd
Allemaal lapmiddelen jongenOp maandag 01 juli 2002 17:38 schreef drm het volgende:
[..]
...hoewel je met Norton Batch Enhancer een heel eind kwam
*kuch* Perl bijvoorbeeld
Of een ander OSZef:
Als je geavanceerde dingen wilt doen met je daar de juiste tool voor kiezen.
En laat dat nou nog niet eens zo'n gek idee zijn...*kuch* Perl bijvoorbeeld![]()
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Pagina: 1