Harde groei van Spam mailtjes :(

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 14:08
Hebben jullie dit nu ook?

Je blokkeerd de spam mailtjes even, omdat je er eerst zo'n 5 per dag kreeg. Dat had ik tenminste gedaan, nu heb ik even geformateerd. Raad eens hoeveel ik nu krijg: 20 mailtjes per dag.

20 als je eens wist hoeveel. Unsubscriben gaat ook niet, als je dat doet meld je je eigenlijk aan voor 3 andere bedrijven. Damn daar gaat mijn Chello mail adres.

Er zou eigenlijk een nieuwe service moeten komen die mail adressen spam vrij maken. Hoe denken jullie hierover, en hoe reageren jullie hierop, als je per ongelijk een dag vergeten bent te kijken, en ineens 40-50 mailtjes in je postvak heb liggen?

w00t

Verwijderd

Op wat voor mail acount? Hotmail? zoja -> mailbox op exculsive zetten en alleen belangrijke mensen in de safe list zetten.

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Op maandag 01 juli 2002 14:07 schreef Robbie007 het volgende:
Damn daar gaat mijn Chello mail adres.
Chello adres dus ;)

Maar ik heb er idd ook last van, gelukkig dan op mijn hotmail account. Ik heb nu de filter op z'n hoogst gezet, dat helpt wel aardig, maar ik krijg nog steeds veel virusmail binnen... |:(

Verwijderd

Op maandag 01 juli 2002 14:11 schreef da_rippah het volgende:

[..]

Chello adres dus ;)

Maar ik heb er idd ook last van, gelukkig dan op mijn hotmail account. Ik heb nu de filter op z'n hoogst gezet, dat helpt wel aardig, maar ik krijg nog steeds veel virusmail binnen... |:(
Sorry, niet echt goed gelezen.. forgive me ;(

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Bij mij valt de spam nog best mee die ik ontvang. Afgezien van een aantal e-mailadressen die ik dus op publiekelijke plaatsen gebruik (bijvoorbeeld usenet), maar dat is een bewuste keuze.

Ik gebruik nu trouwens het programma mailwasher en ben er erg tevreden over. De meeste spammailtjes kan dit programma er zo uitfilteren.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• FireStarter
Maakt niet uit, maar ik zit eraan te denken om me als dikke noob te gaan gedragen en de chello helpdesk te gaan bellen.

"Sorry, maar ik krijg allemaal mail van ongekende mensen, en ik word er zo gek van. Eerst had ik dit helemaal nog niet, en nu krijg ik ineens allemaal sex mailtjes enzo binnen. Volgens mij hebben collega's mij aangemeld voor reclame folders in mijn postvakje. Kunt u mij helpen aan een schoon chellomailadres?

Ik krijg er nu zo'n 25 per dag en alles word onoverzichtelijk." :P
Op maandag 01 juli 2002 14:15 schreef Marzman het volgende:
Bij mij valt de spam nog best mee die ik ontvang. Afgezien van een aantal e-mailadressen die ik dus op publiekelijke plaatsen gebruik (bijvoorbeeld usenet), maar dat is een bewuste keuze.

Ik gebruik nu trouwens het programma mailwasher en ben er erg tevreden over. De meeste spammailtjes kan dit programma er zo uitfilteren.
Ja en zet dat maar eens uit, je zal zien dat het aantal is verdubbeld. :(

En dan nog niet te beginnen over ICQ , zie mijn sig.

w00t

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-07 10:44
Om van de spam m.b.t. ICQ af te komen zou je kunnen overstappen op trillian http://www.ceruleanstudios.com/

Werkt perfect en ik heb geen last meer van die hitsige webcam meiden die mij met alle geweld hun naakte lichaam willen laten zien.

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

• Markje_X
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10-2014

Markje_X

a.k.a. Olthuis

Op maandag 01 juli 2002 14:07 schreef Robbie007 het volgende:
Hebben jullie dit nu ook?

Je blokkeerd de spam mailtjes even, omdat je er eerst zo'n 5 per dag kreeg. Dat had ik tenminste gedaan, nu heb ik even geformateerd. Raad eens hoeveel ik nu krijg: 20 mailtjes per dag.
Omdat je je computer geformateerd hebt, zijn de instellingen uit Outlook en Outlook Express verdwenen. Door deze adressen opnieuw te blokkeren komen ze niet meer binnen.

Tenzij je de instellingen eerst had opgeslagen.

• FireStarter
Op maandag 01 juli 2002 15:02 schreef Mark Olthuis het volgende:

[..]

Omdat je je computer geformateerd hebt, zijn de instellingen uit Outlook en Outlook Express verdwenen. Door deze adressen opnieuw te blokkeren komen ze niet meer binnen.

Tenzij je de instellingen eerst had opgeslagen.
Dat maakt niet uit, ze komen nu van andere bedrijven.

w00t

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Op maandag 01 juli 2002 14:11 schreef da_rippah het volgende:

[..]

Chello adres dus ;)

offtopic:
je icoon kun je dus niet op tripod hosten..... :P

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-07 21:20
Hier ook zo'n 5 xxx mailtjes per dag. Unsubscriben helpt niet echt. Reply geven, komt ie terug. De site waar ik naar toe moet om me af te melden is vaak hetzelfde of hetzelfde van opzet... word er wel moe van :(

• Tanu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-12-2023
Abuse melding naar de provider van de spammer, of terug spammen vanaf je rotzooi-adres: grote files gaan sturen... Helpt trouwens vaak ook niet, maar je raakt je frustraties een beetje kwijt...

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Ik heb er ook last van. Laatst vond een of andere jap het ineens nodig mij spam te sturen -> Bounche >:)

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Topic is al 3 weken oud, maargoed...

Serieus, hier heb ik vrij weinig last van, eens in de drie dagen een mailtje van Bravenet of Hetnet ofzo. Nu over een aantal dagen m'n Hetnet-account vervalt zal dat nog minder worden.
Hotmail: ook eens in de week een mailtje ofzo. Domein blokkeren, en daarna heb je er nooit meer last van. Ik heb een Yahoo-account die ik gebruik voor sites waar je je moet aanmelden en je een wachtwoord voor krijgt, dus daar durf ik bijna niet naar te kijken, maar dat maakt dus ook gelukkig niet uit :D

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:59

Wildfire

Joy to the world!

Xs4all heeft een erg goed werkend spamfilter. Tot nu toe werd alle spam netjes weggefilterd. Heeeeerlijk... :)

En voor m'n andere accounts: gebruik Mailwasher. Kun je netjes fake bounces terugsturen zodat het net is alsof je adres niet bestaat...

Kreeg onlangs nog een auto-reply van een spamserver dat 'ie m'n adres zou schrappen omdat het vorige mailtje was gebounced... nog één bounce en m'n adres zou foetsie zijn... :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

check [url="http://www.mailwasher.net"]www.mailwasher.net[/url]
daarmee kun je mailtjes bouncen, waardoor spammers denken dat het adres nietmeer bestaat. werkt perfect bij mij. Ben van ruim 20 spammailtjes per dag naar 2 a 3 in de week gegaan.
Pagina: 1