Toon posts:

CS reinstall probleempjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na wat probleempjes met het connecten naar mijn favoriete server en wat met de models gekloot te hebben (per ongeluk mijn 1.1 models teruggezet |:( ) heb ik mijn CS map gedelete, de volledige CS 1.5 versie (niet de update van het CS dat je in de winkel koopt zeg maar) gedownload en geprobeerd opnieuw te instaleren.
Helaas werkte dit niet helemaal omdat ik op ongeveer een kwart van de install de volgende foutmelding kreeg:

An I/O error occurred while installing a file. This is normally caused by bad installation media or a corrupt installation file.

Dan zal het dus wel aan mijn download liggen dacht ik dus, dus ik download een volledige CS 1.4 (ik had toch de install van 1.4 naar 1.5 nog op mijn HD) maar die geeft precies dezelfde foutmelding, alleen nu terwijl hij een ander bestand aan het instaleren is.

Dus doe ik maar een volledige uninstall van Halflife, delete de SIERRA map helemaal en begin maar aan een reinstall van Halflife. Dit gaat allemaal goed totdat ik de nieuwste HL update weer probeer te instaleren, en ja hoor die geeft dus diezelfde vrolijke foutmelding:

An I/O error occurred while installing a file. This is normally caused by bad installation media or a corrupt installation file.

Ik weet nu echt niet meer hoe ik CS draaiende kan krijgen :?
Ik heb het altijd al normaal kunnen spelen (elke update vanaf beta 6.5 ofzo) op mijn systeempje met windowsXP, geen nieuwe drivers oid geinstalleerd de laatste tijd enkel een paar Klez en Nimda removers gedraaid, maar ik kan me haast niet voorstellen dat het daaraan ligt.

Misschien is het iets met de installer van CS :? Maar ik heb er hiervoor dus nooit problemen mee gehad, heeft iemand hier heel misschien een oplossing voor?

Verwijderd

Die error krijg je als je de retail update of full update wil draaien over de mod versie.

http://games.xs4all.nl/downloads -> cs MOD files -> CS1.5 FULL

Probeer eens :)

[edit] tiepo in url

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-10 07:46

PowerSp00n

There is no spoon

Hmm uit je post kan ik nog niet echt opmaken of je de retail of mod versie hebt. Maar heb je 1.4 en 1.5 vanaf dezelfde site gedownload? Misschien is alles van die site niet helemaal goed meer. Probeer eens een hele andere site.

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Heb je na de-install ook je register geschoond?!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Verwijderd

Op maandag 01 juli 2002 14:00 schreef PowerSp00n het volgende:
Hmm uit je post kan ik nog niet echt opmaken of je de retail of mod versie hebt. Maar heb je 1.4 en 1.5 vanaf dezelfde site gedownload? Misschien is alles van die site niet helemaal goed meer. Probeer eens een hele andere site.
Tuurlijk heeft ie mod, omdat ie half-life installeert... voor retail hoeft dat niet :X ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb de MOD versie, maar denk je dat dat het probleem is? Ik heb namelijk wel ooit de retail geinstalleerd maar daar ben ik vanaf gestapt omdat er met een of andere update ooit problemen mee waren en vanaf toen ben ik weer MOD gaan gebruiken.

Enik ben er haast wel zeker van dat het niet aan de bestanden ligt omdat ik dezelfde error krijg met een update van CS 1.1 CS 1.4 CS 1.5 en HL 1.1.1.0, en ze ook allemaal van andere sites heb gedownload.

En nee ik heb mijn register nog niet verschoond maar wat zou ik er dan bijvoorbeeld uit weg moeten halen?

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-10 07:46

PowerSp00n

There is no spoon

Op maandag 01 juli 2002 14:02 schreef KzmZ het volgende:

[..]

Tuurlijk heeft ie mod, omdat ie half-life installeert... voor retail hoeft dat niet :X ;)
Ow ja hehe :P. Nog niet helemaal wakker :z

Verwijderd

Ik heb dat probleem ook een keer gehad. Zelfs een md5sum check gaf aan dat alles goed zou moeten zijn.

patch stond bij mij op een cd en ik kon die patch ook al niet copieren van die cd naar mijn HD.
Later nog een keer de patch (Andere site) gedowned. Toen lukte het wel. (Jij zegd van niet, dus dit misschien niet de oplossing voor jou)

Heb al meerdere keren op i-net gelezen van mensen met het zelfde probleem. Alleen nooit niet een algemene oplossing/oorzaak gelezen.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ok dan ga ik nog maar eens die 125 MB over mijn arme ADSL lijntje binnenhalen :)

Anders wordt het op zoek naar andere leuke multiplayer shooter :'(

Verwijderd

Laat het weten of alles nog gelukt is....

:)

Verwijderd

Topicstarter
Hmm nou net dus nieuwe update van xs4all.nl gehaald maar die geeft weer dezelfde foutmelding :'(
Windows reinstallen en een mooie format zal vast wel helpen maar daar heb ik nu nog even geen zin in..

Dan maar wachten op die nieuwe computer die er over een maandje moet zijn ;)

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-11 10:21
Dat probleem heb ik ook nog steeds.. Zie ook mijn topic (met pic)

[topic=528276/1/50]

Verwijderd

Topicstarter
Hier dan ook maar een mooie screenshot wat alles maar weer overduidelijk weergeeft..

Afbeeldingslocatie: http://www26.brinkster.com/ollie82/errorupdate.jpg
Pagina: 1