Toon posts:

webdesign. het begin.

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Voor ik begin toch maar even zeggen dat ik de search gebruikt heb maar dat ik niet echt vind wat ik zoek.

Ik ben dus een beginnende webmaster (ik ken al wel wat van html maar ik ben geen expert). Nu zou ik een site ineen willen flansen maar de basisdingetjes die je in elke beginnerscursus vind zijn niet meer goed genoeg voor mij.

Nu ben ik dus op zoek om iets (simpel) te maken in java en desnoods in flash.

Nu ben ik op zoek naar sites met handleidingen en voorbeelden waar ik dit een beetje kan leren.

Weet er toevallig ook nog iemand gratis biblioteken waar ik voorgemaakte buttons en icons kan vinden.

Alvast bedankt voor de hulp.

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Op maandag 01 juli 2002 13:49 schreef frosboy het volgende:

Weet er toevallig ook nog iemand gratis biblioteken waar ik voorgemaakte buttons en icons kan vinden.
Je zegt het zelf al :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-09 10:13

DeFeCt

je wéét toch

Ik ben dus een beginnende webmaster (ik ken al wel wat van html maar ik ben geen expert).
maar de basisdingetjes die je in elke beginnerscursus vind zijn niet meer goed genoeg voor mij.
Waarom zijn de basisdingetjes niet meer goed genoeg?
Als je nou eerst eens zorgt dat je een expert wordt op HTML en je dan gaat toeleggen op photoshop dan komen java en flash daarna wel aan de beurt.

Begin bij het begin mijn zoon

Flickr

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
hey ggs Ik hier?? *D

Verwijderd

Topicstarter
het begin heb ik wel gehad hoor.

ik heb de meeste dingetjes die je kan doen in html al wel eens gedaan. das dus geen probleem.

ik ben er al een jaartje of twee mee bezig. het lijkt me tijd om over te schakelen naar het volgende.

Met 'ik ben geen expert' bedoel ik geen professional (ik ben geen webmaster van beroep)

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:00

Pelle

🚴‍♂️

[search=html tutorial]
[search=javascript tutorial]
[search=photoshop tutorial]
[search=java tutorial]
[search=flash tutorial]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.