Toon posts:

Windows of Casema modem brak?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vaak een probleem met me internet verbinding.
Dan zit ik 15 minuten te internetten, en dan wilt me modem wel data verzenden maar niet meer ontvangen, ik dacht eerst dat het windows was, dus ik heb windows XP pro, en Windows 2K pro opnieuw geinstalleerd, en heb met beide hetzelfde probleem, dus ik ga toch meer aan het modem denken.

Het is zo'n wit casema modem com21 was het dacht ik of zo.
Komt dit probleem vaker voor?
Ik ken wel iemand anders die heeft ook zoiets vaags, ik hoef alleen maar te reconnecten als ie dat heeft daarna doet ie het weer, maar die ander moet ze hele pc opnieuw opstarten voordat ie het weer doet.

Er gaan ook verhalen rond dat casema hier allemaal afgekeurde modems heeft neergezet, ik weet niet of dit waar is, er gaan wel meer verhalen rond hier over casema, iedereen irriteerd zich hier kapot aan de brakke snelheid.

Hebben andere casema gebruikers ook deze fouten, of ligt het toch aan windows of zo?

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-07 12:56
Dan heb je waarschijnlijk het brakke demos modem van Casema.
Ik had daar ook last van toen ik nog bij Casema zat....ook lage snelheden(denk aan 3kb/sec)

Ben blij dat ik van Casema af ben.

Verwijderd

Op maandag 01 juli 2002 13:51 schreef AOG het volgende:
Dan heb je waarschijnlijk het brakke demos modem van Casema.
Ik had dar ook last van toen ik nog bij Casema zat....ook lage snelheden(denk aan 3kb/sec)

Ben blij dat ik van Casema af ben.
Idd, misschien is het voor de topic starten een optie om op b.v. adsl over te gaan? Ik heb hier ook de keus tussen casema en adsl.. die was snel genoeg gemaakt..

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 juli 2002 13:55 schreef Flipke het volgende:

[..]

Idd, misschien is het voor de topic starten een optie om op b.v. adsl over te gaan? Ik heb hier ook de keus tussen casema en adsl.. die was snel genoeg gemaakt..
Ik wil heel graag op adsl over gaan!, ik zou dat beetje meer geld er graag voorover hebben, maar die keuze hebben we niet hier, premium is hier ook niet te krijgen, dus we hebben de keuze uit internet over telefoonlijn, en casema met basic abbonement.

Als casema in de midag en de vroege avond echt te langzaam word pak ik de laptop met 56k modem altijd, daar valt teminste nog wel normaal mee te internetten.
Maar dat is ook niet echt iets om blij van te worden.