Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Wat een bullshit, maar wel tof geschreven
.
Waarschijnlijk zijn er echt mensen die al zijn tips al lang uitgevoerd hadden, voordat ze online stonden.
Waarschijnlijk zijn er echt mensen die al zijn tips al lang uitgevoerd hadden, voordat ze online stonden.
Verwijderd
Dat stuk tekst is ook als sarcasme/cynisme bedoeld en er zit een kern van waarheid in bij sommige uitspraken
. (Ben dan ook geen persoon die zijn cd-speler op rubber matten zet)
heel die audiofiel handel is hier ook al eens voorbij gekomen.
Vergelijk de urls eens...Op maandag 01 juli 2002 14:12 schreef w00Dy het volgende:
heel die audiofiel handel is hier ook al eens voorbij gekomen.
Punctuality is the politeness of kings
Verwijderd
Deze is wel het mooiste IMO:
Echt fantastischAls je je luidspreker kabels d.m.v. schroefklemmen aangesloten hebt zul je gezien hebben dat die meestal rechtsom vastgedraaid worden. Informeer bij de betere HiFi zaak eens naar links-draaiende klemmen. Door de rechter luidsprekeraansluiting te voorzien van linksdraaiende klemmen kun je een betere symmetrie bereiken. Nog beter wordt het als je de heengaande stroom voor de rechter luidspreker door een rechtsdraaiende klem laat gaan en de terugkomende stroom door een linksdraaiende. Bij de linker luidspreker moet het natuurlijk net andersom.
Als je ook in staat bent om je versterker te modificeren moet het daar precies tegengesteld aan de situatie bij de luidsprekerkasten.
Sorry, ik weet nog even geen definitieve oplossing voor Bi- Amping maar ik vermoed dat het daar het zelfde verhaal is. Bij Tri-Amping moet je wellicht bij de middenkanalen alles net andersom doen dan voor de rest, maar dat hangt af van het type wisselfilter dat je gebruikt.
*bestand uitprint*
Wat een fantastisch stukje. Je zou zowat willen dat je een HiEnder was. En typisch in de trant van dit forum. Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
(Moet trouwens wel zeggen dat sinds ik m'n speakers op stoeptegels heb gezet, het laag veeeeeel strakker is geworden dan toen ik ze gewoon op tafel had staan.)
(Moet trouwens wel zeggen dat sinds ik m'n speakers op stoeptegels heb gezet, het laag veeeeeel strakker is geworden dan toen ik ze gewoon op tafel had staan.)
Wel eens van sarcasme gehoord ?Op maandag 01 juli 2002 13:42 schreef gitaarwerk het volgende:
http://web.inter.nl.net/hcc/hififaq/pghighender.htm
na het elzen van dit stukje heb ik mij kapot gelachen..
Bedoel, hoe kan het in je opkomen om zoiets te schrijven..
Een audiofiel is niets meer en minder dan iemand die van muziek houdt, en puur hiervan wilt genieten en beleven.
de high-end-gebruiker is toch niet gebonden aan regelsde apparatuur mischein... maar dit gaat me te ver
jullie reactie op dat stukje text
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
dit bedoelde ik dus...
hmz.. het technische stukje eronder wijst weer uit op nietOp maandag 01 juli 2002 15:57 schreef tbusquet het volgende:
[..]
Wel eens van sarcasme gehoord ?
ik vind et maar een vaag gedoe.. et gaat over je apparatuur en niet over de persoon...
btw, dat stukje wat duck twacy had gepost lijkt mij wel obectief...
Volgens mij ontgaat het je een beetje gitaarwerk. Wat Jan doet op die pagina, is de typische audiofiel belachelijk maken door op hele cynische toon zogenaamd te beschrijven wat je moet doen om een high ender te zijn.
Die technische dingen waar jij wel wat in ziet, zijn juist daar neergezet omdat het de grootste onzin is
.
Die technische dingen waar jij wel wat in ziet, zijn juist daar neergezet omdat het de grootste onzin is
Ik zeg eerlijk dat ik gewoon ff doorlas.. ga et niet uitgebreied zitten lezen als ik met een leuke meid aan het chatten ben, en daarna nog even bezig was een nummertje te maken (muziek jahOp dinsdag 02 juli 2002 00:09 schreef Jag het volgende:
Volgens mij ontgaat het je een beetje gitaarwerk. Wat Jan doet op die pagina, is de typische audiofiel belachelijk maken door op hele cynische toon zogenaamd te beschrijven wat je moet doen om een high ender te zijn.
Die technische dingen waar jij wel wat in ziet, zijn juist daar neergezet omdat het de grootste onzin is.
Pas maar op dat je de dingen niet door elkaar gaat halen: muzieknoten posten op GoT, Chatten met een audiofiel en naar een hifi show met een lekkere meid...Op dinsdag 02 juli 2002 00:52 schreef gitaarwerk het volgende:
[..]
Ik zeg eerlijk dat ik gewoon ff doorlas.. ga et niet uitgebreied zitten lezen als ik met een leuke meid aan het chatten ben, en daarna nog even bezig was een nummertje te maken (muziek jah)
Aan de andere kant, waarom niet
2 crush your enemies, 2 win the Tournament
HAHAOp dinsdag 02 juli 2002 11:03 schreef Duck-Twacy het volgende:
[..]
Pas maar op dat je de dingen niet door elkaar gaat halen: muzieknoten posten op GoT, Chatten met een audiofiel en naar een hifi show met een lekkere meid...
Aan de andere kant, waarom niet
hmz.. vanavond 'de date'
Pagina: 1