Direct Connect: Van meerdere users tegelijk d/l?

Pagina: 1
Acties:

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-07 20:04

harlekein

Creator Owner

Topicstarter
Is dit mogelijk? Ik kan meerdere bronnen vinden voor dit bestand. De d/l zelf kan ik ook 2 maal starten met resume. Maar volgens mij wordt het dan gewoon constant overschreven door de net iets later begonnen download. Het aantal te downloaden mb's blijft bij alle twee op hetzelfde staan. Het lijkt wel parallel te gaan. Het wordt minder, maar niet 2 keer zo snel.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Volgens mij is dat niet mogelijk... ik heb het althans nog nooit voor elkaar gekregen ;)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Hij maakt dan een tweede bestand aan waarbij de naam eindigt op 1. Hij gaat dus niet van meerdere plekken 1 file downen zoals bv kazaa.

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-07 20:04

harlekein

Creator Owner

Topicstarter
Daar was ik al bang voor. Nou ja, dan moet ik maar wat meer geduld opbrengen.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Op maandag 01 juli 2002 13:49 schreef Device het volgende:
Daar was ik al bang voor. Nou ja, dan moet ik maar wat meer geduld opbrengen.
Je kunt wel een file resumen. Voor als iemand offline gaat en iemand anders heeft precies dezelfde file (wel even checken of de filegrootte hetzelfde is :P).

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

DC checkt automatisch of je dezelfde filegrootte hebt.
Maar meerdere users tegelijk, helaas, dat is nog onmogelijk.

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Klein kickje van een oud draadje. (aangezien dit het enigste draadje erover was)

http://www.revconnect.com/ claimt wel multiple sources te kunnen downloaden. Ik heb hem nog niet getest omdat ik een paar vrienden nog bezig zijn met de setup. Ik heb ook liever een Linux client, maar dat terzijde.

volgende hebben het in de planning:
http://www.neo-modus.com

Zijn er mensen die nog meer clients kennen die aan multiple source doen?
Pagina: 1