[yukai dvd-v 300] aanbieding V&D

Pagina: 1
Acties:

• TheDane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-12 15:23
Ik krijg net dat v&d blaadje binnen, en daar staat een aanbieding in van de yukai dvd-v 300 dvd speler,

volgens de specs van 't ding kan ie (ook) mp3 & dts afspelen , en 't is helemaal niet duur imo .. € 99,95

iemand ervaring met dat ding toevallig ? Kan ie iedere mp3 cd aan? divx zal wel niet kunnen i presume ;(

ik ga denk ik vandaag of morgen ff kijken, misschien is't wel wat, of zeggen jullie: niet doeoeeeen ;)

Verwijderd

Niet alle dvd spelers kunnen MP3 aan...
Vaak zijn dat de onbekende merken die dat kunne...

DivX gaat idd niet werken...

• Spider_NL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-05-2023
idd mp3 kunnen waarschijnlijk wel op wat minder dure merken en tja divx kon al niet :)

maar uh specs, pics?

"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-12 11:17
Ik heb ff ge-googled. Volgens de volgende site: http://www.comtronics.nl/enter.html?target=DVDMUSTEK.html speelt dat ding ook mp3 af. Hier staat ook een plaatje...
Trouwens, volgens mij is yukai hetzelfde als Mustek...

Afbeeldingslocatie: http://www.comtronics.nl/media/dvd300.jpg

Op deze pagina van mustek zijn ook specs te vinden: http://www.mustek-europe.com/eng_/html/produkte/dvd300k.htm

Afbeeldingslocatie: http://www.mustek-europe.com/eng_/img/produkte/dvd300k.jpg

• TheDane
Op maandag 01 juli 2002 14:39 schreef GFM het volgende:
Ik heb ff ge-googled. Volgens de volgende site: http://www.comtronics.nl/enter.html?target=DVDMUSTEK.html speelt dat ding ook mp3 af. Hier staat ook een plaatje...
Trouwens, volgens mij is yukai hetzelfde als Mustek...

[afbeelding]

Op deze pagina van mustek zijn ook specs te vinden: http://www.mustek-europe.com/eng_/html/produkte/dvd300k.htm

[afbeelding]
yep die had ik ook al gevonden, en inderdaad lijkt mustak == yukai te zijn.

maar divx gaat dus niet werken .. zijn er wel andere dvd-spelers die dat kunnen (ja, ik ben n00b) .. wil eigenlijk 'best wel' een standalone dvd speler hebben, maar dan niet duurder dan let's say 170 ofzo .. is daar iets fatsoenlijks voor te krijgen ?

(iets wat dus ook mp3, zelfgefikte cd's etc afspeelt ? en gaarne dus ook divx ;))

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:35
Op maandag 01 juli 2002 17:01 schreef TheDane het volgende:

[..]

yep die had ik ook al gevonden, en inderdaad lijkt mustak == yukai te zijn.

maar divx gaat dus niet werken .. zijn er wel andere dvd-spelers die dat kunnen (ja, ik ben n00b) .. wil eigenlijk 'best wel' een standalone dvd speler hebben, maar dan niet duurder dan let's say 170 ofzo .. is daar iets fatsoenlijks voor te krijgen ?

(iets wat dus ook mp3, zelfgefikte cd's etc afspeelt ? en gaarne dus ook divx ;))
Er zijn geen standalone DVD spelers die DivX afspelen, omdat DVD = MPEG2 en DivX = MPEG4. Er komen binnenkort vast wel spelers uit die ook DivX kunnen afspelen, hetzij dan vanaf DivX 4.0 (omdat DivX 3.11 - waar de meeste 'illegale' films in zijn gecodeerd - een illegale gehackte MPEG4 codec is en derhalve dus niet ondersteund wordt door fabrikanten). Bottomline: áls er standalone DivX spelers uitkomen dan heb jij er nog niks aan ;)

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

In mijn folderke van de V&D staat de Yukai DVD-V300 voor 95,95 euro <:) ipv 99,95 euro :) .

Scheelt toch weer 5 eurokes...... :9~

• TheDane
Op maandag 01 juli 2002 19:12 schreef max3534 het volgende:
In mijn folderke van de V&D staat de Yukai DVD-V300 voor 95,95 euro <:) ipv 99,95 euro :) .

Scheelt toch weer 5 eurokes...... :9~
oh, je hebt gelijk, bij mij ook :)

hmm, geen divx dus :X ,. in dat geval is die yukai wel een aanrader dus :?

die dvdspelers die _ooit_ nog gemaakt gaan worden zullen de komende jaren dan nog wel te duur zijn i presume ..

en ik heb 'm eigenlijk alleen maar nodig voor wat mp3 spul, the matrix en die anderhalve pron dvd die ik heb :+

Verwijderd

Yukai ken ik niet maar als het dezelfde is als Mustek dan is 96 euro absoluut niet duur... goede prijs/kwaliteit verhouding iig.

Ik heb zelf een Finlux 510... was 170 euro en ben zeer tevreden. Speelt echt ALLES! Dvd (duh), mp3, (s)vcd, mpeg (oftewel, gewoon een mpegje op een cd donderen werkt ook)... Alleen divx niet maar er is er nog geen een die dat wel kan.

Maar voor 96 euro kan er niet veel fout gaan lijkt me, en nogmaals Mustek is een redelijk bekend budgetmerk wat redelijk goed is.

• TheDane
kijk zoiets moet ik ook hebben .. als ie al mpeg afspeelt en mp3 ben ik al tevreden eigenlijk :)

• TheDane
hi die ho

Ik heb net dus toch maar die dvd speler gekocht , leuk dingetje, past perfect in m'n tvmeubel }:O

alleen 1 ding ... hij doet 't niet Ik krijg er geen stroom op :( .. Ding is compleet aangesloten, A/C, video, audio left/right op tv, tv aan, videokanaal opgezocht .. maar nog steeds niks :'(

Iemand toevallig een geniale inval? of moet ik weer terug naar shop :X .. 't was trouwens de laatste hier in Eindhoven :(

edit:
't ligt iig niet aan de powercable .. heb 'm op m'n videorecorder geprobeerd, en dat werkte gewoon. powercable van video op dvd geprobeerd -> no worky

Verwijderd

Hmmm, minder...

Maar hij gaat dus gewoon niet aan? Ik bedoel, verschijnt er uberhaupt iets op de display? Zo niet dan denk ik dat je terug moet, al te veel kun je namelijk niet fout doen met het in de stopcontact steken.

• Swoosh
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-01-2024
Nou, ik dacht, laat me ook maar even gaan kijken bij de V&D of die DVD-speler wat voor mij is.

Waren ze al op! Haha, ze hadden zeker 5 spelers per filiaal ofzo :?, want ik kreeg die folder maandagmiddag in de bus en dan zijn ze dinsdagmiddag allemaal op?! Ik zie opeens het Aldi-computer fenomeen voor me. Maar ik zie mensen nog niet echt 's ochtends vroeg voor de V&D staan voor een dvd-speler, ook al was ie scherp geprijsd.

Echt slechte actie van de V&D, ik bedoel, zet hem dan NIET in je folder.
Op=op, ja, ze wilden gewoon aandacht trekken zeker met een heel klein partijtje dvd-spelers.

• TheDane
Op dinsdag 02 juli 2002 15:08 schreef DGR het volgende:
Hmmm, minder...

Maar hij gaat dus gewoon niet aan? Ik bedoel, verschijnt er uberhaupt iets op de display? Zo niet dan denk ik dat je terug moet, al te veel kun je namelijk niet fout doen met het in de stopcontact steken.
hij doet 't dus inderdaad niet :(
morgen maar weer ff terug dan :X
Pagina: 1