...
Rechtermuisknop op de taakbalk > Eigenschappen > Geavanceerd (tab) > wissen
//edit
Begreep de post verkeerd
//edit
Begreep de post verkeerd
Idd, volgens mij wil hij die hele Documents entry weg hebben.Op maandag 01 juli 2002 13:11 schreef RAJH het volgende:
Rechtermuisknop op de taakbalk > Eigenschappen > Geavanceerd (tab) > wissen
//edit
Begreep de post verkeerd
Ga naar de properties van je start menu, dan naar Customize -> Advanced, daar kan je 'n optie omzetten om Recend used Documents niet te laten zien.
Haranaka: zou je voortaan je Windowsversie in je topictitel kunnen vermelden, liefst tussen [ ]? Zie ook [topic=471457]
Overigens zou je met 't volgende topic uit de search er misschien wel uitgekomen zijn: [topic=390133]
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Als het goed is heb ik het nu opgelost met TweakXP, een reboot zal het leren maarja dat do ik niet zo vaak dus tijd zal het leren 
Teminste, je bedoelt tochgewoon daar in dat rijtje opties onder waar je de recent accessed documents kan leeg gooien? Onder de noemer Advanced Start Menu Options?
edit:
Toch maar even gereboot, en hij is weg
Toch maar even gereboot, en hij is weg
Bij mij staat die optie er niet tussen, net zoals bij ddofborg in dat draadje waar je me die link van gaf.Ga naar de properties van je start menu, dan naar Customize -> Advanced, daar kan je 'n optie omzetten om Recend used Documents niet te laten zien.
Teminste, je bedoelt tochgewoon daar in dat rijtje opties onder waar je de recent accessed documents kan leeg gooien? Onder de noemer Advanced Start Menu Options?
...
Pagina: 1