drivers b56pm connexant/rockwell chipset

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-08 17:22
Ik heb een probleempje met windows XP en deze drivers voor deze modem. Windows heeft hem heel leuk herkent enzo, maar heeft hem als een modem geinstalleerd van het merk BEST. De modem doet alles behalve inbellen. Betere drivers lijken mij dus gepast. Boekje van modem kwijt, dus op chips gekeken van modem, en daar kwam dit uit: b56pm connexant/rockwell chipset. Het probleem is alleen dat de modemdrivers nergens te vinden zijn, en eigenlijk zijn ze voor vanavond nodig :/ wie kan mij helpen?

Bvd :)

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:12
Heb je dit modem?

Dynalink B56PM PCI Intern FAX modem

Als ik zoek met Google kom ik allemaal Dynalink modems tegen die deze chip hebben. Probeer dus eens de drivers van Dynalink! proberen kan altijd!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-08 17:22
Ik zal idd eens proberen, bedankt :) hopen dat ze drivers voor winXP hebben :)

Verwijderd

standaard modem installeren??

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:14

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op maandag 01 juli 2002 22:49 schreef letalis het volgende:
standaard modem installeren??
Nope, dit is een HSP softmodem, dus de drivers doen zowat alle signaalbewerking. Standaardmodem doet niets in dit geval.

Tip: kijk naar de FCC ID en surf naar www.fcc.gov en doe daar een FCC-ID search. Dan kom je snel genoeg achter de fabrikant.

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

of surf effe naar windrivers.com en zoek daar op de chipset, die site heeft echt alle drivers die er ooit gemaakt zijn

• Artz
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-07 08:16
Is dit zo'n V.92 modem?
Ik had hetzelfde driver probleem..
Uiteindelijk heb ik maar win98se op die pc gezet vanwege die klotemodem. Heb echt alle drivers van die producers' site geprobeerd. Met WinXP lukte het gewoon niet.. :(
Maar ik hoor graag of het bij jouw wel lukt ;)

Verwijderd

http://www.conexant.com/customer/md_winxpinfo.html

Niet moeilijk te zoeken dacht ik als je eenmaal weet dat het Conexant is...

EDIT: Extra URL voor het gemak:

When I upgrade to WinXP, my modem is detected as a Best Data Data/Fax Modem and it is not working properly.

http://www.conexant.com/customer/md_winxpinfo.html#q4

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Driverfaq
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.