hotmail reply adres.

Pagina: 1
Acties:

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:08
ik heb een hotmail account om te msnen, en de mail client gebruik ik nooit, de mail wordt zo goed als nooit gecheckt (dankzij ontieglijk veel spam) en ik mail er amper mee.

nu kwam ik bij de instellingen dit tegen
code:
1
2
3
4
Antwoordadres:
Voor de berichten die je verstuurt, kun je een ander adres dan het adres van deze account opgeven.  
Vermeld XXXXX@hotmail.com als het antwoordadres op berichten.
Vermeld het onderstaande adres als het antwoordadres.

wat denk je, kan ik daar veilig mijn @home email adres invullen, of kan ik daar nu ook ladingen spam op verwachten, ik weet namelijk niet hoe hotmail met die dingen omgaat.

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Octopus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-12-2004

Octopus

Woei! Poeh hé!

Aangezien je die account toch nooit gebruikt om te mailen, heeft het weinig zin om je @home mailadres op te geven als replyadres :?

Hier hoort eigenlijk een leuke sig te staan...

• Maverick
Op maandag 01 juli 2002 13:04 schreef Octopus het volgende:
Aangezien je die account toch nooit gebruikt, heeft het weinig zin om je @home mailadres op te geven als replyadres :?
jawel, want als ik dan eens iets stuur dan hoef ik niet te zeggen dat ze niet hiernaar moeten mailen, maar naar mijn @home account, anders moet ik weer uit gaan leggen dat hotmail irritant is en dat soort dingen, en zo gaat dat automatisch :)

Verwijderd

Gewoon, zoals ieder ander email programma.. in je mailheader komt een "reply to" veld te staan...

Dus iedereen die op een mailtje vanaf jouw hotmail reageert, mailt naar je @home

• Maverick
Op maandag 01 juli 2002 13:06 schreef beurdy het volgende:
Gewoon, zoals ieder ander email programma.. in je mailheader komt een "reply to" veld te staan...

Dus iedereen die op een mailtje vanaf jouw hotmail reageert, mailt naar je @home
:? ja, dat weet ik.

het gaat me erom wat hotmail doet met het adres wat ik daar in vul ivm reclame technische dingen. (spam dus :P )

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:09

Crazy D

I think we should take a look.

Op maandag 01 juli 2002 13:07 schreef Maverick het volgende:
:? ja, dat weet ik.

het gaat me erom wat hotmail doet met het adres wat ik daar in vul ivm reclame technische dingen. (spam dus :P )
Nou officieel natuurlijk niets. Onofficieel denk ik dat je een kilootje extra spam kunt verwachten :(

[edit]
Ok omdat RB-338 zat te zeuren :P kheb net ff een test replyadres inegevuld bij m'n spamdoos op hotmail, we zullen zien hoe snel de 1e spam binnenkomt :D

Exact expert nodig?

Pagina: 1