Hallo ,
Er is nu al een paar dagen een maat van mij bij mij aan het lannen met z`n pc , we hebben zijn pc dus ook maar even op @home aangesloten zodat hij ook eens een keer internet heb.Echter begint m`n moeder te zeuren dat ie al zoveel dagen hier is en nu moet ie vandaag weg
. Nu keek ik daarnet zo eens even in de Meterkast waar de @home com-21 modem zit. Dit zit redelijk simpel aangesloten ,direct op een kabel ingang die zelfde als van je tv. Nu was mijn iedee om die modem en de nodige bedrading mee te nemen naar zijn huis en dan daaraan te sluiten. gewoon ondermijn cp naam. Gaat dit werken of niet
Er is in zijn buurt wel @home kabel beschikbaar want z`n buren van 2 deuren verderop hebben het ook. Gaat ,mijn iedee werken ? Zelf ik denk ik van niet
Er is nu al een paar dagen een maat van mij bij mij aan het lannen met z`n pc , we hebben zijn pc dus ook maar even op @home aangesloten zodat hij ook eens een keer internet heb.Echter begint m`n moeder te zeuren dat ie al zoveel dagen hier is en nu moet ie vandaag weg