Slotje, was terrecht, maar topic is niet afgehand

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
[topic=539192] is een topic wat ik had geopend (stom niet fanatiek de search gebruikt) maar ik was dus nog neit klaar:
ik had net teleport pro geinstalleerd. En gestart wizard gevolgd en gezegd dat ik een pagina incl mappen structuur naar m'n HD wilde halen. Leuk, maar ik krijg 't niet voor elkaar omdat ik alleen maar 0001.html 0002.html etc. krijg ipv de mappen met 't plaatje d'r in.
Mijn vraag, kan 't topic heropend worden?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mijn vraag, kan 't topic heropend worden?
Waarom? Bovenstaand probleem is toch 'n kwestie van goed configureren?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Op maandag 01 juli 2002 12:27 schreef blackd het volgende:

[..]

Waarom? Bovenstaand probleem is toch 'n kwestie van goed configureren?
da's 't probleem, ben nieuw met dit programma, maar ik kom er niet uit. Ik weet 't ligt aan mij, maar ik krijg alleen maar html files ipv de mappen + inhoud
//edit
en ik vind 't een bietje overbodig om daar nog een extra topic voor aan te maken

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
In je oorspronkelijke vraag komt dat helemaal niet aan de orde, dus je topic is terecht dicht. Als je nou ff in de help van Teleport Pro kijkt en/of de instellingen naloopt en/of google gebruikt alvorens te posten...
Zeg iig. wat je zelf al gedaan hebt. Als dit nergens terug te vinden zou zijn kan je altijd nog ene Nieuw topic met een titel als [Teleport] *probleem* en in dat topic vermelden wat je zelf al hebt gedaan.

edit:

en in het topic duidelijk omschrijven wat je doet en wat er dan gebeurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

stom niet [s]fanatiek]/s] de search gebruikt
da's 't probleem, ben nieuw met dit programma, maar ik kom er niet uit. Ik weet 't ligt aan mij
Koop een boek, lees de help etc etc.

Doe gewoon zelf wat moeite, en verwacht niet dat we alles gaan voorkauwen. Dit is absoluut geen [forum=15] topic waard.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.