Waarom? Bovenstaand probleem is toch 'n kwestie van goed configureren?Mijn vraag, kan 't topic heropend worden?
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
da's 't probleem, ben nieuw met dit programma, maar ik kom er niet uit. Ik weet 't ligt aan mij, maar ik krijg alleen maar html files ipv de mappen + inhoudOp maandag 01 juli 2002 12:27 schreef blackd het volgende:
[..]
Waarom? Bovenstaand probleem is toch 'n kwestie van goed configureren?
//edit
en ik vind 't een bietje overbodig om daar nog een extra topic voor aan te maken
In je oorspronkelijke vraag komt dat helemaal niet aan de orde, dus je topic is terecht dicht. Als je nou ff in de help van Teleport Pro kijkt en/of de instellingen naloopt en/of google gebruikt alvorens te posten...
Zeg iig. wat je zelf al gedaan hebt. Als dit nergens terug te vinden zou zijn kan je altijd nog ene Nieuw topic met een titel als [Teleport] *probleem* en in dat topic vermelden wat je zelf al hebt gedaan.
Zeg iig. wat je zelf al gedaan hebt. Als dit nergens terug te vinden zou zijn kan je altijd nog ene Nieuw topic met een titel als [Teleport] *probleem* en in dat topic vermelden wat je zelf al hebt gedaan.
edit:
en in het topic duidelijk omschrijven wat je doet en wat er dan gebeurt...
en in het topic duidelijk omschrijven wat je doet en wat er dan gebeurt...
stom niet [s]fanatiek]/s] de search gebruikt
Koop een boek, lees de help etc etc.da's 't probleem, ben nieuw met dit programma, maar ik kom er niet uit. Ik weet 't ligt aan mij
Doe gewoon zelf wat moeite, en verwacht niet dat we alles gaan voorkauwen. Dit is absoluut geen [forum=15] topic waard.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.