Toon posts:

Computer uitgezet tijdens "brandproces"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik was een muziekcd aan het kopieren met clone cd (cd met beveiliging). Dat was goed gegaan bij de Shakira cd, dus ik dacht dat het met de cd van Wyclef jean ook wel zou lukken. Niet echt, de computer liep vast. Het enige wat ik kon doen was de computer uitzetten. Maar ik zag toen het lampje nog wel branden van mn brander. Sindsdien hoor ik een hoge piep uit mn computer komen. Is het erg als je je computer uitzet tijdens een brandproces, is dat problematisch voor de brander?! Gaat ie daar kapot van? Alvast bedankt voor de reacties..

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-04 19:56
Het is niet echt goed nee :{

Kijk nou meer eerst wat er aan de hand is enzo, en wat meer info pls :)

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Denk niet dat het schadelijk is voor je brander. Hooguit voor de cd die erin zit. :)

Ik heb ook wel 's een soortgelijk probleem gehad, pc liep vast tijdens het branden, maar lampje van brander knipperde nog wel. Ik heb 'm toen gewoon nog ff aan laten staan, en ff later gereset. En wat denk je? CD was keurig gebrand :)
Brander was (is) een Plextor 121032A. Software: Nero.

Wat voor brander heb jij erin? Wat voor brandprogramma gebruik jij?

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-04 17:44

Dennahz

Life feels like hell should.

ik had een keer dat nero vast liep onder het fikken.. m'n brander was toen naar de klote (nero zal vastgelopen zijn omdat de brander stuk was)

Twitter

Verwijderd

Topicstarter
Shit man!, ik hoop dat ik nog een beetje geluk heb. Ik ben nu maar even aan het proberen om een cd'tje te kopieren met clone cd. Ik hoop maar dat dat goed gaat. Ik gebruik dus de laatste clone cd en er zit een LG brander in, van Dell...ik weet niet precies welk model.

[update] ik geloof dat er niks aan de hand is. Hij is nu gewoon aan het branden... Ik denk dat ik veel geluk gehad heb. Maar ik zal hem de volgende keer niet meer uizetten :7

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op maandag 01 juli 2002 12:28 schreef rvanderzijde het volgende:Maar ik zal hem de volgende keer niet meer uizetten :7
Waarom had je 'm eigenlijk uitgezet? En niet gewoon ge-reset? :?

EDIT: Ik zie op de frontpage dat er een update voor CloneCD is: http://www.tweakers.net/meuktracker/2254 :)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-04 19:46
En is die hoge piep nu ook weg dan :? :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik geloof dat ik de piep ook niet meer hoor :? Heel vreemd allemaal... Maarja, probleem is opgelost, so who cares :)
Pagina: 1