Ik ben van plan om een 128 mb compactflash kaart te kopen, maar ik wil wel een snelle. Ik heb even gezocht en kon alleen maar relatief oude topics hier over vinden dus vandaar deze nieuwe. Wat is de snelste compact flash kaart? Ik heb een kodak dc4800 (3.1 mpix) dus de snelheid is wel van belang voor deze camera. Als je op de site;s van de fabrikanten kijkt, dan komt apacher er het beste uit met 16,6 mb per seconde, maar volgens mij is dat wel heel snel.
Transcend en Kingston geheugen is wel snel en is te koop op: http://www.interngeheugen.com/
Kijk op www.dpreview.com voor een test.
Zie ook:
[topic=528772/1/25]
[topic=481997/1/25]
Kijk op www.dpreview.com voor een test.
Zie ook:
[topic=528772/1/25]
[topic=481997/1/25]
Ik geloof dat Ridata de snelste was, maar of dat uitmaakt voor een Kodak DC4800?!
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Zoals waslijn al zei, er bestaan al een paar topics hierover. en op dpreview staat zelfs een hele waslijst met getallen om aan te tonen welke CF-kaarten het snelst zijn.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Dit topic is gesloten.
![]()