[PHP] probleempje met hidden post en get variabele

Pagina: 1
Acties:

• bwiep
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bwiep

Bla Bla Bla..

Topicstarter
Hoi,

ik zit met het probleem dat ik een dynamische lijst heb uit een database die ik zo opmaak:
PHP:
1
<?            echo ("<table width='100%' cellspacing='2' cellpadding='2' border='2'>");            while ($row = mssql_fetch_array ($result)) // Totdat de array leeg is            {                echo ("<tr>");                                                             // Nieuwe rij                echo ("<td><a href='overzichtdatums.php?project=$row[0]'>$row[0]</a></td>");            // Nieuw link naar volgende pagina                echo ("<td>$row[1]</td>");                                                //                                     echo ("</tr>");                                                            // Einde rij            }            echo "</table>"; // Einde tabel?>

Nu wil ik die overzichtdatums.php eigenlijk niet zo aanroepen maar met een hidden post..

Weet iemand hoe dat kan? dat als je op de linkje drukt hij de hiddenpost aanmaakt en die post??

Verwijderd

dan kun je beter met een drop-down menu gaan werken oid... en dan onClick="document.formname.submit()"...
overigens zie ik niet in waarom dit niet kan? iedereen kan zo achterhalen wat er gepost wordt en dit alsnog via een get var invullen (behalve als je alleen post vars accepteert...)

• Vigory
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-04 10:26
Dat kan met javascript. Maak een leeg form:

<form name="overzichtdatums" method="post" action="overzichtdatums.php">
<input type="hidden" name="project" value="">
</form>

En dan met met javascript invullen en submitten:document.overzichtdatums.project.value = 'bla';
document.overzichtdatums.submit();

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

dan gaan we naar de buren
P&W -> W&G

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• bwiep
  • Niet online

bwiep

Bla Bla Bla..

Topicstarter
Op maandag 01 juli 2002 12:01 schreef Vigory het volgende:
Dat kan met javascript. Maak een leeg form:

<form name="overzichtdatums" method="post" action="overzichtdatums.php">
<input type="hidden" name="project" value="">
</form>

En dan met met javascript invullen en submitten:document.overzichtdatums.project.value = 'bla';
document.overzichtdatums.submit();
Uhm, ikke als javascript 'dooc' krijg het niet voor elkaar om hier: document.overzichtdatums.project.value = 'bla'; het woord 'bla' als tekst toe te voegen.. :?

• bwiep
  • Niet online

bwiep

Bla Bla Bla..

Topicstarter
Het is al gelukt :)

Het werkte niet om het in 1x achter onclick= te zetten maar ffe een javascript funtie te maken en die aan te roepen :D
Pagina: 1