Ervaringen met Cyberhome *speakers*?

Pagina: 1
Acties:

• wiho
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-07 11:42

wiho

Certified Nerd

Topicstarter
Ik ben sinds een tijdje de gelukkige bezitter van een Cyberhome DVD-speler, en ben er nog steeds erg tevreden over (zeker gezien de lage prijs). Ik heb alleen nog geen 5.1 speakerset; toch wel een gemis.

Nu zag ik op site van Cyberhome dat ze sinds kort ook een speakerset (SP05A) aanbieden!

Heeft iemand al ervaringen met dit setje? Klinkt 't een beetje? En weet iemand of ze al in Nederland te koop zijn? Google vindt alleen Britse en Zwitserse winkels, laagste prijs: 60 pond (zo'n 110 euro). Ben benieuwd of dit net zo'n fantastische prijs/kwaliteit verhouding is als de DVD-speler... :)

"Pas als het proces gecrashed is, dumpt men de core"

Verwijderd

Ik denk dat het te vergelijken is met goedkope computer setjes, als je niet te veel eisend bent, zal het goed genoeg zijn.

Verwijderd

Aan de specs van deze speakerset te zien mag je op de eerste plaats geen echte bas verwachten. Zeker als je deze set in een wat grotere ruimte plaatst is dat effect vrij snel weg. Hetzelfde geld voor de satelietspeakers. Het vermogen (dit keer wel opgegeven in true RMS) is dermate laag dat ook hier geen feestje mee kan worden gegeven.
Ik zou zeggen dat deze set inderdaad te vergelijken is met een goedkoop computersetje. Ik denk dat je voor die 110 euro wel een beter setje kan vinden.

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
Op maandag 01 juli 2002 12:56 schreef ovi_ivo het volgende:
Aan de specs van deze speakerset te zien mag je op de eerste plaats geen echte bas verwachten. Zeker als je deze set in een wat grotere ruimte plaatst is dat effect vrij snel weg. Hetzelfde geld voor de satelietspeakers. Het vermogen (dit keer wel opgegeven in true RMS) is dermate laag dat ook hier geen feestje mee kan worden gegeven.
Ik zou zeggen dat deze set inderdaad te vergelijken is met een goedkoop computersetje. Ik denk dat je voor die 110 euro wel een beter setje kan vinden.
mja, mij 2.1 setje heeft ook bijna dezelfde specs en die kan toch het een en ander laten trillen. mooi klinkt het dan niet echt meer maar hij doet het wel.

• wiho
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-07 11:42

wiho

Certified Nerd

Topicstarter
Tjsa, speculaties op grond van de specs zijn natuurlijk wel aardig, maar ik ben op zoek naar mensen die 't setje daadwerkelijk hebben kunnen beluisteren...

Toen ik de beschijving van de Cyberhome DVD-speler las, en de belachelijk lage prijs zag, geloofde ik ook niet dat 't iets goeds kon zijn. Pas na 't lezen van heel veel lovende recensies raakte ik overtuigd.

Ik hoop dus stiekem dat Cyberhome met z'n speakerset weer zo'n goede prijs/kwaliteit verhouding haalt...

"Pas als het proces gecrashed is, dumpt men de core"

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:31

Priet

To boldly do what no one has..

* Priet neemt aanloop en schopt deze 's flink omhoog

Ik heb een review gelezen, en dat is zo'n beetje de enige die ik heb kunnen vinden met Google en deze is niet al te positief. Lekker laten liggen is het antwoord...

En dit topic is ook nuttig om erbij te houden, deze is juist weer positief 8)7

Iemand hier die er zélf ervaring mee heeft?

[ Voor 26% gewijzigd door Priet op 01-08-2003 23:48 . Reden: Blijft lastig zo'n URL ]

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Pagina: 1