• Suffie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:31
ik moet me digicam terugsturen naar de winkel, want hij doet t niet... die jongen/man van de winkel zei dat ik hem gewoon ongefrankeerd terug kon sturen en dat ik ehm dan moest verzekeren voor 500 euro... moet ie dan ook aangetekend enzo????? ik zou het niet weten

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:59
Op maandag 01 juli 2002 11:47 schreef Suffie het volgende:
ik moet me digicam terugsturen naar de winkel, want hij doet t niet... die jongen/man van de winkel zei dat ik hem gewoon ongefrankeerd terug kon sturen en dat ik ehm dan moest verzekeren voor 500 euro... moet ie dan ook aangetekend enzo????? ik zou het niet weten
Ga naar het postkantoor.
Zeg dat jouw pakketje tot 450 euro (anders wordt het 2700 euro dacht ik) wil verzekeren.
Zeg daarbij dat jij hem ongefrankeerd moets versturen maar wel verzekerd (Dan zul jij waarschijnlijk alleen de verkerings kosten betalen 3 a 4 euro denk ik) en dan lijkt mij alles goed te gaan.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:27

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

http://www.tpgpost.nl

Ga gewoon naar het postkantoor, die hebben er meer verstand van dan de gemiddelde tweaker.

edit: link aangepast... Ik vind PTT nog steeds een betere naam.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Suffie
heb ff gebeld met TPG post (en niet tgp, maar tnx anyway) en het gaat me 1,25 euro kosten om hem te verzekeren, dus dat valt mee...

ik moet alleen wel ZELF zorgen dat de cam goed verpakt is...
ik neem aan dat de originele verpakking voldoende is??? (tis een coolpix 885)

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:58
Op maandag 01 juli 2002 11:52 schreef Johnny64 het volgende:
http://www.tgppost.nl
Dat soort dingen kun je inderdaad ook met digicams doen... :)
Maar volgens mij was dat niet echt de bedoeling...

Punctuality is the politeness of kings

• Suffie
t lijkt me btw niet zo slim o hem gewoon in de doos te sturen wnat dan wordt ie natuurlijk gejat..iemand een idee?

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-03 08:43

Tjark

DON'T PANIC

Doos voorzichtig uit elkaar halen en binnestebuiten weer in elkaar zetten. Zo zitten de afbeeldingen aan de binnenkant en kan niemand zien wat er in zit, terwijl je toch een juist passende doos hebt voor de piepschuimvulling.

Evt dit alles aan de randen vastplakken / verstevigen met brede bruine tape/plakband.

*insert signature here

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:27

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

gewoon een bijpassende kartonnendoos zoeken, daar piepschuim of ander schokabsorberend vulmateriaal in doen. Lekker intapen maar.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Pagina: 1