Suggestie

Pagina: 1
Acties:

• nAFutro
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-04-2020
Ik had 2 suggesties over de Frontpage. 1. Aangezien de wereld vol zit met meelopertjes welke gewoon meemodden met wat er al staat zou het mij niet gek lijken om de mod pas na een verloop van tijd te laten zien en niet metteen. Ik bedoel iemand zegt iets, jij mod hem en anderen zien niet metteen de mod maar bijvoorbeeld na een dag pas en kunnen zo zelf hun beoordeling invullen en niet mijn of een andere mening overnemen. Ik denk dat dit een hele hoop overbodige troll en overbodig mods scheelt.
2. Als iemand iets meld bij de meuk of nieuws is het heel waarschijnlijk dat zijn naam er niet boven komt maar die van een ander welke eerder was of anders. Ik denk dat er een hele bult mensen tevreden gesteld zouden worden als alle namen van de mensen die het artikel gemeld hadden ergens kwamen te staan. Nadeel is natuurlijk wel dat de poster op tweakers.net wel ff de moeite moet nemen om de namen erbij te zetten. Ook werkt het als een soort controler voor de posters, kunnen die kijken off jullie je werk goed doen :)

pff. lang verhaal..

[typo]

Verwijderd

1. Dan kun je ook niet meer modden met +1 en -1 maar moet je direct een score laten toekennen. Lijkt mij niet echt wenselijk

2. Kost te veel tijd en is niet echt nuttig. Straks heb je onder elk nieuwsartikel 50 namen staan van mensen die gesubmit hebben. Krijg je ook weer meer mensen die gaan klagen dat ze er niet tussenstaan.

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 06:45

Dries Arnolds

*bling bling*

Dat tweede idee is een slecht plan. Zou je dan ook nog de namen van mensen die het achteraf melden erbij moeten zetten? Het gaat vaak niet om de credits, veel mensen doen het gewoon om Tweakers helpen.

De statusgeile mensen die achteraf hier gaan klagen omdat ze niet genoemd worden zou ik niet op deze manier tegemoet willen komen eigenlijk.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-03 17:22

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik had 2 suggesties over de Frontpage. 1. Aangezien de wereld vol zit met meelopertjes welke gewoon meemodden met wat er al staat zou het mij niet gek lijken om de mod pas na een verloop van tijd te laten zien en niet metteen. Ik bedoel iemand zegt iets, jij mod hem en anderen zien niet metteen de mod maar bijvoorbeeld na een dag pas en kunnen zo zelf hun beoordeling invullen en niet mijn of een andere mening overnemen. Ik denk dat dit een hele hoop overbodige troll en overbodig mods scheelt.
Het doel van het modsysteem is om de reacties op niveau te beoordelen zodat lezers de reacties op niveau kunnen filteren. Als de moderaties pas na een dag zichtbaar zijn heeft dit systeem geen zin.

Wat ik wel wil veranderen is dat de modtag pas zichtbaar is als een bepaalde modtag (zoals troll, flamebait) minimaal twee keer voorkomt. Nu kan één onterechte -1 troll er al voor zorgen dat een reactie als troll gemodereerd wordt. Veel mensen vinden dat irritant.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-03 17:22

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Bovenstaande wijziging is gemaakt.