Toon posts:

codename eagle update doet ut nie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zodra ik codename eagle probeer te update van 1.33 naar 1.41
dan kan ik niet meer een spel inkomen, ik baal van zippatches, ze moeten gewoon een normale exe bestand maken :?

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Wat bedoel je precies met de game inkomen :? Krijg je een Blauw scherm, knalt ie in 1 keer terug naar zijn desktop, krijg je een foutmelding, zit je PC vast... :)

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
game.exe gebruiken :)

Verwijderd

Topicstarter
hij blijft hangen in het "loading" scherm

• dBA
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

dBA

Tegenwoordig gebruikt iedereen patch 1.42, die een erg groot probleem (de SEB; Spontaneous Explosion Bug) voor 99% van de gevallen zou moeten oplossen. Dit verklaart waarom jij een zwart scherm krijgt bij het laden van de multiplayer map.

Even zoeken op Fileplanet leverde mij dit op:

CE 1.0->1.42 full update

CE 1.41->1.42 update

Veel succes en ik hoop je deze dagen te zien op de servers, want ik kan eindelijk ook weer spelen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg geen zwart scherm, dat is niet het probleem, mijn probleem is dat hij blijft hangen tijdens het laden

*EDIT* hij geeft nou ik 1.42 heb geinstalleerd een rare foutmelding: loadFromTGACacgeT03FXX()256 :?:?:?

• dBA

dBA

Hij blijft al hangen als je het spel opstart... hmm, probeer eens een no-CD crack. Die is wel te vinden op CENation. Trouwens als je het multiplayer gedeelte wilt spelen, doe dan niet de CD in de drive.

Als dit niet je probleem oplost post dan ff je specs.

Verwijderd

Topicstarter
no-cd crack werkt ook niet, wat bedoel je precies met specs(weet niks van computers :? )de foutmelding is dit loadFromTGACacgeT03FXX()256, ik draai hem op een pentium 266 met voodoo 2 en als ik dieno cd crack installeer zegt hij dit "GetDataIndex()Projectname not found: bptur hash=3477

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 17:21
hoe ik het altijd doe:
-alles uninstallen EN DE RESTANTEN SHIFT-DELLEN
-schone cd installatie
-patch 1.33 full (iets van 10mb)
-patch 1.42 full (iets van 8mb)

alleen de 1.42 patch kan, als je logisch nadenkt, niet werken, aangezien een patch die ervoor uitkwam, groter is :{

Verwijderd

Topicstarter
werkt niet

• dBA

dBA

Het lijkt erop alsof je een probleem hebt met je textures. Dit komt op een of andere manier door je Voodoo2 kaart. Probeer hier eens nieuwere drivers voor te vinden.

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:24
probeer je single player te spelen? :?

met die nieuwste patch van CE werken sommige of zelfs veel single player missies niet... oke ik weet het , ut klinkt dom maar het is echt zo :(

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de nieuwste update van voodoofiles.com en zelfs dan werkt het nog niet, doe ik iets enorm fout of ligt het puur aan mijn computer?

Verwijderd

Topicstarter
hij doet het nou(eindelijk)...ik heb gamespy arcade geinstalleerd, heb een lijstje met servers maar nou geeft hij weer een probleem: ik kan het spel niet inkomen en geeft hij het bericht(tijdens het laden)"connection failed"

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Hoe ziet dat er eigenlijk uit op een nieuwe game computer?

• dBA

dBA

Kijk hier eens naar. Filmpje!!
Pagina: 1