Ik heb Operation Flashpoint helemaal origineel, en laatst d8 ik laat ik het weer eens gaan spelen.
Ik wilde hem installeren in WinME nou oke prima gewoon doen en vervolgens opstarten... bij de CD check spint de CD op en neer en ik krijg een Ongeldige Bewerking
.
Ik d8 dat de CD beschadigd was maar dat was ie niet maargoed toch maar Image proberen.
Ik ga naar BlindRead en maak een Image van de CD om hem in Daemon Tools te loaden.
Hij vind bij het lezen 598 (!) ECC/EDC errors!
Ik weet niet wat het inhoud, maar het lijkt me niet goed.
De Image is voltooid na een tijdje en ik wil opstarten na installeren vanaf de Daemon Tools CD drive, en ik krijg wederom een Ongeldige Bewerking in ~DF394B.TMP maar deze keer is mijn OS Windows 98 SE.
Specs:
Intel Celeron 1300 MHz
Asus TUV4X
Creative GeForce 2 MX
SB 128 PCI
196 MB PC133 Dane-elec geheugen
Windows 98 SE
DirectX 8.1
Seagate STnogwatnogwat 20,4 GB 5400 RPM hd
Lite-On 24102b (24x10x40)
geen CD-Rom speler
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Ik wilde hem installeren in WinME nou oke prima gewoon doen en vervolgens opstarten... bij de CD check spint de CD op en neer en ik krijg een Ongeldige Bewerking
Ik d8 dat de CD beschadigd was maar dat was ie niet maargoed toch maar Image proberen.
Ik ga naar BlindRead en maak een Image van de CD om hem in Daemon Tools te loaden.
Hij vind bij het lezen 598 (!) ECC/EDC errors!
Ik weet niet wat het inhoud, maar het lijkt me niet goed.
De Image is voltooid na een tijdje en ik wil opstarten na installeren vanaf de Daemon Tools CD drive, en ik krijg wederom een Ongeldige Bewerking in ~DF394B.TMP maar deze keer is mijn OS Windows 98 SE.
Specs:
Intel Celeron 1300 MHz
Asus TUV4X
Creative GeForce 2 MX
SB 128 PCI
196 MB PC133 Dane-elec geheugen
Windows 98 SE
DirectX 8.1
Seagate STnogwatnogwat 20,4 GB 5400 RPM hd
Lite-On 24102b (24x10x40)
geen CD-Rom speler
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen