Via Latenchpatch Uninstaleren. Hoe?

Pagina: 1
Acties:

• McLambo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:57

McLambo

MTB Junky

Topicstarter
Hallo,

Ik heb dus de Via Latency Patch geinstalleerd, omdat ik had begrepen dat deze naast het verhelpen van vastlopers ook de IDE performance een boost zou geven.

Nou heb ik windows 2000 Server draaien op m'n fileserver, en grote en veel files kopieren, dus dus aan de orde van de dag.

Nadat ik deze patch geinstalleerd heb(de verzie 1.9d; batchfile met losse dll's) loopt hij om de haverklap knettervast.

Ik heb al in de batchfile gekeken dat de dll files die in het pakketje zaten met regsvr32 worden geregistreert.

Weet iemand hoe ik ze weer kan uninstaleren?

Ik heb al geprobeerd om de nieuwste Via 4in1 drivers te instaleren, in de hoop dat de dll door een originele via dll wordt overschreven, maar dit zonder success

Verwijderd

Heb je ook al geprobeerd de nieuwste versie van de patch er overheen te zetten en vervolgens die gewoon via add/remove programs te verwijderen?

Anders zou je deze vraag beter aan George Breese (=maker van de patch) zelf kunnen stellen op het Viahardware.com forum...

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:09

MartNL

Emergency uninstaller for all versions 5/21/02
Download

A few users have reported being unable to uninstall the PCI Latency Patch. If this happens, download this file into the folder where you have extracted the patch ZIP file, and run PPDEL from that folder.

De eerste link met google.

http://www.networking.tzo.com/net/software/