Hercules XPS210 moesten bruut ingebroken worden

Pagina: 1
Acties:

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 00:26

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Ik heb nu al enige tijd een XPS210 en was een beetje teleurgesteld over de bass prestaties, omdat er al vrij snel een kraak in de bass te horen was, maar nadat ik vorgie week op een lanparty was en we elkaar liepen te sarren met geluid en dat ding snoei hard aangehad te hebben doet hij het ineens een stuk lekkerder. Ik geloofde dat nooit over inbreken van speakers, maar nu ervaar ik iets dergelijks zelf.

Breek je nek voorzichtig

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Nahhh, zoveel mag het inspelen van luidsprekers niet uitmaken hoor. Hooguit een heel klein beetje omdat de ophanging van de woofer een beetje soepeler wordt.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

Ben ik het mee eens, de frequentieafhankelijke eigenschappen zullen niet veranderen (bij normaal gebruik). Behalve als je hem te hard zet, dan worden de spoelen te warm en kan hij gaan vervormen en uiteindelijk doorbranden. Als er iets veranderd dan zal dat inderdaad mechanisch zijn en niet electrisch...

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

M'n broertje heeft die speakers ook ,nou d'r komt aardige bas uit ,de ruiten van zijn kamer en de badkamer hoor je meetrillen op de muziek :P

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 00:26

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Naja ik kan alleen maar zeggen wat ik zelf ervaren heb. Ik kan alleen maar zeggen dat hij wat anders klinkt sinds dien en niet in negatieve zin.

Breek je nek voorzichtig