Binnen nu en 2 maanden kan ik een nieuwe gsm uitkiezen ik zit te denken aan de T68i ... alleen vraag ik me af of er niet een beter toestel uit zal komen binnen nu en 2maanden die duidelijk beter is ?
P800
das een PDA+phone
ik denk dat de T200,300 en 600 te laat komen voor je
das een PDA+phone
ik denk dat de T200,300 en 600 te laat komen voor je
Breek je nek voorzichtig
GT->I&T
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Ja die P800 ziet er erg gaaf uit, maar ik denk dat die wel iets duurder wordt dan de T68i, jammer genoeg...
Als ie toch een mooie prijs krijgt, wordt het mijn eerste ericsson (na jaren Nokia)
Als ie toch een mooie prijs krijgt, wordt het mijn eerste ericsson (na jaren Nokia)
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Verwijderd
Ik houd het nieuws mbt de P800 erg scherp in het oog.
De leverings datum wordt verwacht over 30dagen
De prijs zal ongeveer 800Euro zijn
Er zal een 8mb memory stick bij geleverd worden
Verdere vragen.. hoor ik het wel
waar haal je die 30 dagen vandaan?Op maandag 01 juli 2002 14:10 schreef incognito het volgende:
'k heb net een nieuw abo bij vodafone afgesloten, en de P800 besteld. Bij Vodafone verwachten ze 'm pas in oktober of eerder november, bij sonyericsson zeggen ze dat de 'm in het 3de kwartaal lanceren. De reden is dat er op het laatste moment nog een mp3 speler, twee vette games en een sony memory stick van 16Mb!!! bijgevoegd worden... kijk maar bij www.sonyericsson.com onder persberichten.
Maar ik vind het de pijn van het wachten wel waard, 't is namelijk een waanzinnig toestel.
P.s. over de prijs is absoluut ook nog niets bekend... zie hier de reactie van de persvoorlichter van sonyericsson...
Beste Jeroen,
Allereerst hartelijk dank voor je belangstelling in de Sony Ericsson P800.
Op 5 maart jl. hebben wij de Smart Phone P800 aangekondigd in de pers met als
doel dit product zo vroeg mogelijk in het derde kwartaal van dit jaar in de
winkel te hebben liggen. Maar ondanks dat de reacties van consumenten en de
pers zeer enthousiast zijn, is ons duidelijk geworden dat de P800 nog een paar
kleine aanpassingen nodig zou hebben om het ultieme multi media product te worden.
En dat resulteerde in een nieuw persbericht dat vorige week maandag is uitgegaan.
De P800 biedt tevens de mogelijkheid tot het gebruik van externe geheugen door
middel van de Sony Memory Stick Duo. (standaard 16 MB meegeleverd) een MP3 player
(met stereo headset) en twee geweldige games (Stunt Car Extreme 3D en Man in Black II)
Vanwege deze aanpassingen moeten we nog iets langer op de P800 wachten. Zoals het
er nu uitziet zullen de eerste leveringen aan het einde van het derde kwartaal
plaatsvinden. Omtrent de prijsstelling kunnen we helaas nog geen mededelingen doen.
Voor meer informatie sluit in het laatste persbericht bij. Maar ik
kan je ook verwijzen naar een speciale mini site www.SonyEricsson.com/p800
Met vriendelijke groeten,
Harold de Kort
Maar ik vind het de pijn van het wachten wel waard, 't is namelijk een waanzinnig toestel.
P.s. over de prijs is absoluut ook nog niets bekend... zie hier de reactie van de persvoorlichter van sonyericsson...
Beste Jeroen,
Allereerst hartelijk dank voor je belangstelling in de Sony Ericsson P800.
Op 5 maart jl. hebben wij de Smart Phone P800 aangekondigd in de pers met als
doel dit product zo vroeg mogelijk in het derde kwartaal van dit jaar in de
winkel te hebben liggen. Maar ondanks dat de reacties van consumenten en de
pers zeer enthousiast zijn, is ons duidelijk geworden dat de P800 nog een paar
kleine aanpassingen nodig zou hebben om het ultieme multi media product te worden.
En dat resulteerde in een nieuw persbericht dat vorige week maandag is uitgegaan.
De P800 biedt tevens de mogelijkheid tot het gebruik van externe geheugen door
middel van de Sony Memory Stick Duo. (standaard 16 MB meegeleverd) een MP3 player
(met stereo headset) en twee geweldige games (Stunt Car Extreme 3D en Man in Black II)
Vanwege deze aanpassingen moeten we nog iets langer op de P800 wachten. Zoals het
er nu uitziet zullen de eerste leveringen aan het einde van het derde kwartaal
plaatsvinden. Omtrent de prijsstelling kunnen we helaas nog geen mededelingen doen.
Voor meer informatie sluit in het laatste persbericht bij. Maar ik
kan je ook verwijzen naar een speciale mini site www.SonyEricsson.com/p800
Met vriendelijke groeten,
Harold de Kort
Op maandag 01 juli 2002 14:10 schreef incognito het volgende:
ok..tis offtopic..maar is het nietOp maandag 01 juli 2002 17:32 schreef Fear-factoR het volgende:
(met stereo headset) en twee geweldige games (Stunt Car Extreme 3D en Man in Black II)[..]
mEn in black II?
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Pagina: 1