Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Verwijderd
Heb je de athlon drivers op mijn site geprobeerd?
http://www.geocities.com/xcltempest/
Zo ja als je deze hebt geinstalleerd werken glide/opengl spellen dan zonder problemen? (Quake1/2/3 Unreal etc.)
De DirectX7 driver implementatie van de laatste driver kit (3.02.02) is heel slecht, graphic bugs, instabiel etc.
Voor spellen is het dan ook beter om de laatste DX6 drivers te grbruiken in combinatie met de OpenGl en glide files van de DX7 kit (Zie de site).
3DMark2000 is niet helemaal Voodoo2 compatible, dit heeft niets met de athlon op zich te maken, maar met 3DMark.
Probeer 3Dmark eens te draaien met software Transform en lightning en niet in Athlon of 3DNow! mode, dit zou de instabiliteit moeten verhelpen.
TempesT
http://www.geocities.com/xcltempest/
Zo ja als je deze hebt geinstalleerd werken glide/opengl spellen dan zonder problemen? (Quake1/2/3 Unreal etc.)
De DirectX7 driver implementatie van de laatste driver kit (3.02.02) is heel slecht, graphic bugs, instabiel etc.
Voor spellen is het dan ook beter om de laatste DX6 drivers te grbruiken in combinatie met de OpenGl en glide files van de DX7 kit (Zie de site).
3DMark2000 is niet helemaal Voodoo2 compatible, dit heeft niets met de athlon op zich te maken, maar met 3DMark.
Probeer 3Dmark eens te draaien met software Transform en lightning en niet in Athlon of 3DNow! mode, dit zou de instabiliteit moeten verhelpen.
TempesT
Ik zou eens de DX7 beta drivers proberen voor de Voodoo2. Een vriend van me had ook problemen met een Voodoo2 op een KT133 plank (Asus A7V). Na installatie van deze beta drivers had ie nog steeds geen display properties, maar wel rockende 3d. Koop maar vast een heatsink voor je Voodoo....
De link daarvoor kan ik helaas niet meer vinden...
De link daarvoor kan ik helaas niet meer vinden...
Goed ik heb de door Wekkel genoemde driver maar opgezocht, bij mij werkt die dus inderdaad als een speer.
ftp://ftp.quake3.de/treiber/3dfx/voodoo2/win98/vd2dx7beta.exe
Succes ermee.
ftp://ftp.quake3.de/treiber/3dfx/voodoo2/win98/vd2dx7beta.exe
Succes ermee.
Da's inderdaad de link, die daar voor staat, maar ik kon 'm niet meer vinden via http://www.deja.com onder de discussies....Heerlijk:)
okee bedankt, ik zal die betadrivers even downloaden... kijke wat ie doet...
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Verwijderd
hmz misschien issut wel dat ut systeem te snel is voor je voodoo?
Ik heb ook problemen met mn voodoo sinds ik een k6-3 erin heb zitte,...vaagz
Ik heb ook problemen met mn voodoo sinds ik een k6-3 erin heb zitte,...vaagz
Weten jullie zeker dat die werken want ik wordt ook gek van mijn voodoo 2 in mijn nieuwe systeem. Als jullie ook eens in de overklokking forum kwamen hadden jullie me misschien eerder kunnen helpen. Maar ja wist niet zeker of het aan de voodoo 2 lag.
Nou maar hopen dat hij het doet. =)
Nou maar hopen dat hij het doet. =)
betadrivers installeren werkt ook niet goed: midtown madness 2 bijv. loopt steeds vast...
pc te snel voor mn voodoo? dat had ik zelf ook al eens gedacht... en dat ding wordt ook nog gloeiende gloeiende... maar qua snelheid zou ie eigenlijk nog wel ff meekunnen... maar waarschijnlijk zal er toch wel geen oplossing voor dit probleem komen... toch maar een Geforce?
pc te snel voor mn voodoo? dat had ik zelf ook al eens gedacht... en dat ding wordt ook nog gloeiende gloeiende... maar qua snelheid zou ie eigenlijk nog wel ff meekunnen... maar waarschijnlijk zal er toch wel geen oplossing voor dit probleem komen... toch maar een Geforce?
Haal een radeon is ook goed (wel duur), moet je hem in Duitsland halen. Scheelt zeker 100 gulden.
Bij Coenen loopt zijn Voodoo2 als een speer op Duron 700@984 !!
Pagina: 1