Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400
Het toestel waar die O2 kaart het niet in doet is niet toevallig een toestel uit een vodafone prepaid pakket, en derhalve voorzien van een simlock??
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
nee het is geen toestel met een simlock,
het toestel had ik al twee weken, voordat m`n vodafone kaart het pas deed.
En hij heeft het ookal een tijdje gedaan, heb er verschillende keren mee gewapt en sms mee verstuurd.
Alleen opeens geeft ie deze melding
het toestel had ik al twee weken, voordat m`n vodafone kaart het pas deed.
En hij heeft het ookal een tijdje gedaan, heb er verschillende keren mee gewapt en sms mee verstuurd.
Alleen opeens geeft ie deze melding
Verwijderd
Heb je je telefoon pas geleden hardhandig laten vallen
Mijn telefoon (zonder simlock) wil ook wel eens regelmatig deze melding geven nadat ik hem hard heb laten vallen.
Ik heb trouwens een Siemens M35
Ik heb trouwens een Siemens M35
Probeer even een doekje te pakken en de simkaart + de binnenkant van je telefoon (de contactjes) even goed schoon te maken.
Mocht hij het dan nog niet doen dan kan je voor ik geloof 10 euro een vervangende simkaart krijgen.
Mocht hij het dan nog niet doen dan kan je voor ik geloof 10 euro een vervangende simkaart krijgen.
nou ik heb hem goed schoon gemaakt en ook de binnnnt van de telefoon (al is dat volgens mij nietthet prbeem omdat m`n vodafone het prima doet) maar niks heef geholpen, dus maar even een mailtje naar O2 sturen.
Ik heb het zelfde bij een VodaFone Nokia 6310, doe ik er een ben kaart in geen probleem, doe ik de Vodafone kaart er in geen probleem, maar waneer ik er een kaart van de KPN in douw, zegt ie paats sim....raar maar waar
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Waarschijnlijk is het sim kaartje beschadigd...
Probeer het anders even in de telefoon van iemand anders?
Probeer het anders even in de telefoon van iemand anders?
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
Gewoon tegen O2 zeggen dat je SIM kaart het niet meer doet en dat het niet aan je toestel ligt (ik heb alleeeeees geprobeerd!!!!!
) Dan krijg je gratis een nieuwe. Heb ik ook gedaan. Alles doet het nu weer.
Ik heb ook ditzelfde probleem. Vodafone en O2.
Bij mij verschilt het per kaart. Dacht eerst dat het aan m'n Vodafone kaart lag, maar ik heb net zo'n 2 weken die O2 kaart gebruikt, en die gaf ook de melding plaats simkaart.
Ik weet nu niet meer of het aan m'n telefoon of aan de simkaartjes ligt.
Toestel is Siemens M35i
Bij mij verschilt het per kaart. Dacht eerst dat het aan m'n Vodafone kaart lag, maar ik heb net zo'n 2 weken die O2 kaart gebruikt, en die gaf ook de melding plaats simkaart.
Ik weet nu niet meer of het aan m'n telefoon of aan de simkaartjes ligt.
Toestel is Siemens M35i
Pagina: 1