[sjello] COM21 modem (2 vragen)

Pagina: 1
Acties:

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-07 18:56
vraag 1:

zijn er nog andere modems voor chello? zijn die com21 dingen "begrenst" of is de verbinding begrenst?

vraag 2:

wat zijn de aansluitkosten voor schotel internet, wat zijn de voor-nadelen?? wat kost het per maand

Verwijderd

Op maandag 01 juli 2002 08:50 schreef Phant0m het volgende:
vraag 1:

zijn er nog andere modems voor chello? zijn die com21 dingen "begrenst" of is de verbinding begrenst?
nee, je moet dat modem blijven gebruiken als je ook chello wilt houden
vraag 2:

wat zijn de aansluitkosten voor schotel internet, wat zijn de voor-nadelen?? wat kost het per maand
zoeken naar 'schotel internet' levert je heeel veel bruikbare results op :)

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
vraag 1:

Ja er zijn nog andere dan com21. De Motorola is er 1 van en dan heb je nog een terrayon ding.

Wat betreft de 2e vraag, die staat hier uitgelegd http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/11#11
vraag 2:

De aansluiting zijn verschillend met wat voor pakket je neemt.

Als je een pakket wil waar je up en down mee kan dan zijn de aansluitkosten rond de 3000 euro en de maandelijkse lasten zijn heel hoog.

Als je een pakket wil waar je alleen maar een downstream heb, dus de upstream via kabel/adsl/telefoonlijn moet doen dan is het wat goedkoper, maar de preciese bedragen weet ik neit daarvoor zou je even bij europe-online moeten kijken.

En Nou vraag je om de voor en nadelen op te noemen, ik vind (maar dat is een persoonlijke mening) dat er geen voordelen van satelliet zijn tegenover kabel of adsl.

De download is sneller ja, maar naar wat ik hoor vaak ook onstabiel en daarbij komt nog dat je downloads als het ware moet aanvragen enz enz.
Ook als je een gamer bent is satelliet onhandig, omdat je een hele hoge ping heb.

Verwijderd

Je kunt beter adsl nemen. Denk hierbij bv. aan truedsl of bbned!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op maandag 01 juli 2002 09:01 schreef se7enn het volgende:
Je kunt beter adsl nemen. Denk hierbij bv. aan truedsl of bbned!
Ehm :?

Volgens mij vraagt de topic starter hier niet helemaal om..

Verwijderd

vraag 1:

vraag 2:

1: Begrenser in de modem
2: Je betaalt gewoon weer telefoon tikken (ISDN)

EN over dat begrenser,
met die TV-BOX ofzo (product van UPC) kun je ook internetten, met 800kb up stream en nog veel sneller down stream,
maar dit word heel snel verholpen aldus chello,

Ik zou het bij chello houden :))
Pagina: 1