-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
Dat lijkt me inderdaad vervelend...maarja...wordt zoiets niet een tijdje van te voren aangekondigd? die ultra aru bordjes van MSI hebben ook de optie met bluetooth...je kan er op wachten dat ze dan een tijdje later standaard met bleutooth uitgeleverd gaan worden.
Verwijderd
Dit is niet echt een technische vraag!
Antwoord op de vraag: vette pech!
Toen ik mijn op de "donald duck" (ja die lees ik nog ja!) aboneerde kreeg ik een horloge, en de week daarna kreeg je een badlaken! Ja klote! die wou ik ook! maar inruilen gaat niet. Vette pech dus!
Toen ik mijn op de "donald duck" (ja die lees ik nog ja!) aboneerde kreeg ik een horloge, en de week daarna kreeg je een badlaken! Ja klote! die wou ik ook! maar inruilen gaat niet. Vette pech dus!
Inderdaad, vette pech, je bent destijds akkoord gegaan met de prijs en wat je er voor kreeg, dat vond je toen geen gekke prijs, anders kocht je het toen niet. Dat ze nu een aanbieding hebben, is jammer voor jou, maar dat maakt jouw deal niet minder goed.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
Voor zover ik weet is het geen PCI insteekkaart die op elk moederbord werkt. Zonder de speciale Bluetooth-header (verbonden met de USB2-controller) op je moederbord gaat het niet werken.
Trouwens bij mijn bluetooth-kit zat geen USB-adapter. (845E Max2 BLR)
Trouwens bij mijn bluetooth-kit zat geen USB-adapter. (845E Max2 BLR)
Ik ben trouwens een beetje op zoek naar zo'n ding voor m'n KT3-Ultra ARU.
Heeft iemand die dingen toevallig al ergens te koop gezien en wat kost zo'n geintje dan ongeveer?
Lijkt me wel handig in combinatie met m'n sony ericsson T68i.
Heeft iemand die dingen toevallig al ergens te koop gezien en wat kost zo'n geintje dan ongeveer?
Lijkt me wel handig in combinatie met m'n sony ericsson T68i.
ROFLOp maandag 01 juli 2002 10:44 schreef Aeacos het volgende:
Dit is niet echt een technische vraag!
Dat boekje ken ik nog van toen in 10 was
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Ik dacht toen ik mijn KT3 Ultra - ARU kocht dat ie er al bij zou zitten (heeft eens in de computer totaal gestaan geloof ik) maar hij zat er jammer genoeg nog niet bij. 
Nu vanmiddag mijn 6310i halen, dus Bleutooth op de PC lijkt me wel geinig, hopelijk komen die setjes ook los te koop..
Nu vanmiddag mijn 6310i halen, dus Bleutooth op de PC lijkt me wel geinig, hopelijk komen die setjes ook los te koop..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Verwijderd
Je hebt geluk:Op maandag 01 juli 2002 13:56 schreef Macer het volgende:Nu vanmiddag mijn 6310i halen, dus Bleutooth op de PC lijkt me wel geinig, hopelijk komen die setjes ook los te koop..
http://www.tweakers.net/pricewatch/32125
Das wel veel geld! Wat ik eruit opmaakte, is dat je die kit gratis of voor weinig extra bij het mobo'tje krijgt.Op maandag 01 juli 2002 14:06 schreef Houz74 het volgende:
Je hebt geluk:
http://www.tweakers.net/pricewatch/32125
Ik ben btw een trotse eigenaar van een Gigabyte GA-7VRXP (en hij werkt perfect!), maar was wel geinteresseerd naar zo'n bluetooth kit.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
Dat klopt wel. Bij bepaalde types MSI borden, zoals mijn 845E Max2 BLR, krijg je zo'n kitOp maandag 01 juli 2002 15:27 schreef Smarron het volgende:
Wat ik eruit opmaakte, is dat je die kit gratis of voor weinig extra bij het mobo'tje krijgt.
89 Euro vind ik inderdaad wel veel geld, ik wacht wel ff, misschien ziet ie bij de MSI KT4 er wel standaard bij.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Pagina: 1