waterkoeling producten nodig

Pagina: 1
Acties:

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02 09:13
Ik zoek dus wat specifiekt waterkoel producten; geka koppeling, kleine kranen, slangtules etc. Dit alles heb ik kunnen vinden bij de wildkamp

Nu is alleen het probleem dat het hier duur is, Ik ben dus op zoek gegaan naar concurrentie maar weinig gevonden. De welkoop bij mijn ouders (emmeloord) heeft wel wat, maar nog lang niet voldoende. Waar (als het kan in Enschde) kun je nog meer dit soort producten kopen?

if broken it is, fix it you should

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21-02 10:33
Dierenwinkels, grote tuincentra. Gewoon ff het telefoonboek openslaan en gaan bellen.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-02 18:04

ReseTTim

Chocolate addicted

kijk is in de faq daar kan je links vinden van winkels die vanalles verkopen..

Links naar OCE-gerelateerde sites

kvond hem ff neit meer in de faq :(

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• elgringo
Op maandag 01 juli 2002 10:58 schreef ajampaniki het volgende:
Dierenwinkels, grote tuincentra. Gewoon ff het telefoonboek openslaan en gaan bellen.
nee en het halve telefoonboek heb ik al doorgebeld

• elgringo
Op maandag 01 juli 2002 11:00 schreef ReseTTim het volgende:
kijk is in de faq daar kan je links vinden van winkels die vanalles verkopen..

Links naar OCE-gerelateerde sites

kvond hem ff neit meer in de faq :(
Er staat geen site bij waar je geka koppelingen, vlotters, dochekoppen kan kopene (in alle soorten n maten)

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Op maandag 01 juli 2002 18:58 schreef elgringo het volgende:

[..]

Er staat geen site bij waar je geka koppelingen, vlotters, dochekoppen kan kopene (in alle soorten n maten)
Gamma, Praxis?

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• elgringo
Op maandag 01 juli 2002 19:02 schreef PipoDeClown het volgende:

[..]

Gamma, Praxis?
Geen geka en veelal alleen de standaardmaten/producten.

links = GEKA en rechts de koperen zooi
Afbeeldingslocatie: http://www.wildkamp.nl/images/artikelen/productgroepen/geka-koppelingen.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.wildkamp.nl/images/artikelen/productgroepen/messing-fittingen.jpg

Klik hier voor een catalogus met 16.000 artikelen

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Wat wil je in godsnaam met Geka koppelingen? Die zijn erg groot..... Ze zijn overigens hier bij de Praxis in Gouda zo te koop. En anders bij de gemiddelde ijzerwarenzaak.

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:31

Epsilon

Op dinsdag 02 juli 2002 10:46 schreef Herman het volgende:
Wat wil je in godsnaam met Geka koppelingen? Die zijn erg groot..... Ze zijn overigens hier bij de Praxis in Gouda zo te koop. En anders bij de gemiddelde ijzerwarenzaak.
yup, helemaal mee eens. Die GEKA dingen zijn gewoon bij een wat grotere bouwmarkt te halen.

EN ze zijn nog eens veel te groot. De kleinste van hun zijn 1/2" (12mm), dit is eigenlijk al grove overkill voor je waterkoeling systeempje.

Verder kan je niks met die koppelingen. Een 3/8" knelkoppeling is veel bruikbaarder voor WC. (beter is nog een 1/2" koppeling met een 3/8" ringetje, want een pijp is een stuk minder dik dan pvc/sileconen slang.

• elgringo
Op dinsdag 02 juli 2002 13:16 schreef epsilon het volgende:

[..]

yup, helemaal mee eens. Die GEKA dingen zijn gewoon bij een wat grotere bouwmarkt te halen.

EN ze zijn nog eens veel te groot. De kleinste van hun zijn 1/2" (12mm), dit is eigenlijk al grove overkill voor je waterkoeling systeempje.

Verder kan je niks met die koppelingen. Een 3/8" knelkoppeling is veel bruikbaarder voor WC. (beter is nog een 1/2" koppeling met een 3/8" ringetje, want een pijp is een stuk minder dik dan pvc/sileconen slang.
Nodig voor een bong van 2 meter hoog.....

Pagina: 1