if broken it is, fix it you should
Dierenwinkels, grote tuincentra. Gewoon ff het telefoonboek openslaan en gaan bellen.
kijk is in de faq daar kan je links vinden van winkels die vanalles verkopen..
Links naar OCE-gerelateerde sites
kvond hem ff neit meer in de faq
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
nee en het halve telefoonboek heb ik al doorgebeldOp maandag 01 juli 2002 10:58 schreef ajampaniki het volgende:
Dierenwinkels, grote tuincentra. Gewoon ff het telefoonboek openslaan en gaan bellen.
Er staat geen site bij waar je geka koppelingen, vlotters, dochekoppen kan kopene (in alle soorten n maten)Op maandag 01 juli 2002 11:00 schreef ReseTTim het volgende:
kijk is in de faq daar kan je links vinden van winkels die vanalles verkopen..
Gamma, Praxis?Op maandag 01 juli 2002 18:58 schreef elgringo het volgende:
[..]
Er staat geen site bij waar je geka koppelingen, vlotters, dochekoppen kan kopene (in alle soorten n maten)
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Geen geka en veelal alleen de standaardmaten/producten.Op maandag 01 juli 2002 19:02 schreef PipoDeClown het volgende:
[..]
Gamma, Praxis?
links = GEKA en rechts de koperen zooi

Klik hier voor een catalogus met 16.000 artikelen
Wat wil je in godsnaam met Geka koppelingen? Die zijn erg groot..... Ze zijn overigens hier bij de Praxis in Gouda zo te koop. En anders bij de gemiddelde ijzerwarenzaak.
yup, helemaal mee eens. Die GEKA dingen zijn gewoon bij een wat grotere bouwmarkt te halen.Op dinsdag 02 juli 2002 10:46 schreef Herman het volgende:
Wat wil je in godsnaam met Geka koppelingen? Die zijn erg groot..... Ze zijn overigens hier bij de Praxis in Gouda zo te koop. En anders bij de gemiddelde ijzerwarenzaak.
EN ze zijn nog eens veel te groot. De kleinste van hun zijn 1/2" (12mm), dit is eigenlijk al grove overkill voor je waterkoeling systeempje.
Verder kan je niks met die koppelingen. Een 3/8" knelkoppeling is veel bruikbaarder voor WC. (beter is nog een 1/2" koppeling met een 3/8" ringetje, want een pijp is een stuk minder dik dan pvc/sileconen slang.
Nodig voor een bong van 2 meter hoog.....Op dinsdag 02 juli 2002 13:16 schreef epsilon het volgende:
[..]
yup, helemaal mee eens. Die GEKA dingen zijn gewoon bij een wat grotere bouwmarkt te halen.
EN ze zijn nog eens veel te groot. De kleinste van hun zijn 1/2" (12mm), dit is eigenlijk al grove overkill voor je waterkoeling systeempje.
Verder kan je niks met die koppelingen. Een 3/8" knelkoppeling is veel bruikbaarder voor WC. (beter is nog een 1/2" koppeling met een 3/8" ringetje, want een pijp is een stuk minder dik dan pvc/sileconen slang.
Pagina: 1