Toon posts:

Sony videorecorder SLV-835

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb bovengenoemde videorecorder. Voldoet prima maar nu doet zich een probleem voor:

Situatie:

TV met 3 SCART
-Scart 1 : Videorecorder
-Scart 2 : Sateliet ontvanger
-Scart 3 : DVD

Videorecorder met 2 SCART
-Scart 1 : --> TV
-Scart 2 : --> Sateliet

Sateliet met 2 SCART
-Scart 1 : --> TV
-Scart 2 : --> Video

Nu zet ik de tv aan op AV-Video. En dan zet ik de video op line-input LINE1. Dat is waar de Schotel aan hangt. Nu gaat direct het scherm flikkeren. Grijs flikkeren. Ook al haal ik de kabels eraf, het blijft zo. Andere scartkabel geprobeerd maar ook dat helpt niet.

Iemand een idee ? Nu kan ik namelijk niet opnemen van de schotel. Me meissie heeft een Philips videorecorder met maar 1 SCART aansluiting en daarmee werkt het wel !

....

:r

Hans

Verwijderd

Topicstarter
*schop*

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Dat is gek,
ik heb hier een vreemd probleem met een Grundig TV dat als ik de antenne kabel eruit haal, dat het beeld via de Scart dan ook niet meer werkt (knippert als een gek :?)

Is meestal een aardings probleem voor zover ik weet.... vraag me niet hoe je het oplost :?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 juli 2002 18:45 schreef dreeke het volgende:
Dat is gek,
ik heb hier een vreemd probleem met een Grundig TV dat als ik de antenne kabel eruit haal, dat het beeld via de Scart dan ook niet meer werkt (knippert als een gek :?)

Is meestal een aardings probleem voor zover ik weet.... vraag me niet hoe je het oplost :?
Zoals jij het zegt zou je het dus moeten aarden. Vreemd... Had er vroeger nooit last van. Kon gewoon van me line-1 opnemen. Ik denk dat ik anders maar eens een verlengsnoer pak richting een ge-aard stopcontact. Vreemd is het wel.