Binnenkort komt er een Lemmings 1 mod (DOS) waarin compleet andere levels in zitten, ook hebben ze een beetje met Tweaken te maken. Wie is er geinteresseerd in deze Lemmings MOD? En wie heeft nog leuke ideeen voor een level?
lemmings<<< kom jij nog uit de oude doos ofzo
Of de windows lemmings.. want de meeste mensen kunnen de DOS versie waarschij lijk niet eens meer draaien...
waaaaaaaaaaaaahOp maandag 01 juli 2002 09:18 schreef Scarecrow het volgende:
vraagje;
maar jij deze mod? hebbie ook een link naar 'jullie' site? en waarom voor lemmings 1? en niet voor die 3d lemmings?
die 3d lemmings zijn heiligschennis
lemmings moeten gewoon 2D zijn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
Hou je in heOp maandag 01 juli 2002 08:56 schreef Phant0m het volgende:
Verwijderd
Lemmings kicks assOp maandag 01 juli 2002 08:56 schreef Phant0m het volgende:
Ben benieuwd
Verwijderd
Ik deed altijd lemmings op de basis school
maar volgens mij draaide ik toen lemmings in win 95b ?
Ik ben nu bezig met 1 van de levels, als je nog ideeen hebt? Ik hoor het!
Verwijderd
Henkie moet erinOp maandag 01 juli 2002 16:06 schreef Da Mastah het volgende:
Ik ben nu bezig met 1 van de levels, als je nog ideeen hebt? Ik hoor het!
ff mijn oude diskettes na pluizen op zoek naar lemmings en dan hopen dat ze het onder winXP doen. Maar waarmee maak jij dan de levels?????
Hmmm, een lemmings quake3 mod lijkt me anders ook wel leuk.
Gewoon in multiplay je lemming kiezen en dan samen met je lemmings team tegen een ander team strijden tegen de beste tijd, hehehe.
ach ja, onzin he
DOC.
Gewoon in multiplay je lemming kiezen en dan samen met je lemmings team tegen een ander team strijden tegen de beste tijd, hehehe.
ach ja, onzin he
DOC.
DOC.
Is goed, was ik al van plan met het grondthema!Op maandag 01 juli 2002 16:08 schreef Flipke het volgende:
[..]
Henkie moet erinfor real...
woei iemand die de echte games kent, er zijn maar weinig games die bij die in de buurt komen qua verslavendOp maandag 01 juli 2002 13:52 schreef TeslaMaster het volgende:
[..]
Hou je in he. Ik ben ermee opgegroeid en verslaafd aan geraakt. Je bedoelt de goede oude tijd. De tijd van Stunts, Tyrian, Raptor, en meer van die verslavende spelletjes.
Bier, Whiskey en Metal!!
*was/is verslaafd aan breakout, je weet wel met zo'n plankje en balletje blokjes wegkaatsen*Op dinsdag 02 juli 2002 12:19 schreef Lord_Mithril het volgende:
[..]
woei iemand die de echte games kent, er zijn maar weinig games die bij die in de buurt komen qua verslavend
ik heb zelfs DX-BALL 2 weer gedownload met alle 250 levels dacht ik ongeveer
Colums en Tetris komen bij me opwoei iemand die de echte games kent, er zijn maar weinig games die bij die in de buurt komen qua verslavend
De Hellfire coin-op heeft me ook een hele tijd in zijn ban gehad..
Enne: leuk initiatief! ben benieuwd naar het eind resultaat!
Liege, liege, liegebeest!
Verwijderd
Lemmings is ECHT oud, maar wel leuk 
ik denk dat ik ff ga kijken of ik het nog ergens kan vinden
(omg, daar heb ik echt DAGEN voor achter mijn pc gezeten)
ik denk dat ik ff ga kijken of ik het nog ergens kan vinden
(omg, daar heb ik echt DAGEN voor achter mijn pc gezeten)
Verwijderd
Tja, ze moeten een soort lemmings mod voor HL, Q3 of UT maken. En dan lemmingsen op het internet!
Verwijderd
ben je dan zeelf een lemming?Op dinsdag 02 juli 2002 15:27 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:
Tja, ze moeten een soort lemmings mod voor HL, Q3 of UT maken. En dan lemmingsen op het internet!
Verwijderd
daar is niet veel aan lijkt mij 
moet je soms proberen om op alle mogelijke manieren zelfmoord te plegen terwijl 1 iemand hekjes ed neerzet
moet je soms proberen om op alle mogelijke manieren zelfmoord te plegen terwijl 1 iemand hekjes ed neerzet
Dan heet het WormsOp maandag 01 juli 2002 22:37 schreef DOCACE het volgende:
Hmmm, een lemmings quake3 mod lijkt me anders ook wel leuk.
ach ja, onzin he
DOC.
Tuurlijk niet!Op vrijdag 05 juli 2002 13:17 schreef Identiteitscrisis het volgende:
vergeet het niet te melden als het af is
Verwijderd
wow das eigenlijk wel een leuk idee, een team van 10 bots (lemmings)om je heen die je orders kan geven.
zelf kan je dan bijna nix(mischien een gauntlett) je moet dus tactisch met je lemmings om gaan.
zelf kan je dan bijna nix(mischien een gauntlett) je moet dus tactisch met je lemmings om gaan.
Verwijderd
ik hoop het welOp vrijdag 05 juli 2002 15:32 schreef Binne het volgende:
hij is freeware toch
Tja, ben al weer een end verder maar heb een grote BUG gevonden in Level 2, de lemmings willen in dat blauwe ijs-thema niet de uitgang in! Ik ben op zoek naar de oplossing op dit moment en als die is gevonden en alle andere levels werken ook dan gaat de betaversie 0.1 online!
Ja de Windows Veris he zeker he? Dees is niet voor Windhoos!Op vrijdag 05 juli 2002 20:35 schreef Papa Roach het volgende:
lemmings is niet oud
ik had hem in de tijd al op cd-rom
tetris was gewoon floppy
alsof cd-roms alleen werken in windowsOp vrijdag 05 juli 2002 20:50 schreef Da Mastah het volgende:
[..]
Ja de Windows Veris he zeker he? Dees is niet voor Windhoos!
De cdrom bevat alleen de Windows versie van Lemmings.Op vrijdag 05 juli 2002 20:53 schreef kNarf het volgende:
[..]
alsof cd-roms alleen werken in windows![]()
We zijn hier weer helemaal in de lemmings..... Dus als er extra levels zijn. Ik hoor het graag!!!!!!!!!!!
Verwijderd
Lemmings een van de beste spellen die ik ooit speelde. Gewoon lekker simpel 2d en de beste AI ooit
Ik had altijd die X-Mas Lemmings die was bruut..
Op de achtergrond zo'n jingle-bells muziekje en dan hadden al die lemmings zo'n mutsje op daar werd ik altijd helemaal blij van
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
Ik had lemmings op mn Lynx
Roelde echt toen (10 jaar geleden ofzo
)
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Zeg maar Auke heeft even sneaky dit topic een paar maandjes gekicked... is er nou al eens nieuws van de topicstarter Da Mastah? Want die zei aan het begin van dit topic dat er een lemmings mod zou komen
Een klein kickje.. misschien heeft de topicstarter zijn MOD klaar?
Een klein kickje van 2 maanden, ik kan het je niet aanbevelen
Verwijderd
DOS mod? is het niet een goed idee om hem naar flash oid te poorten?
en jah, hoe staat het er anyway mee
en jah, hoe staat het er anyway mee
Ben het helemaal met je eensLord_Mithril schreef op 02 juli 2002 @ 12:19:
[...]
woei iemand die de echte games kent, er zijn maar weinig games die bij die in de buurt komen qua verslavend
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
misschien weet iemand waar je een werkende onder windows xp kan downlaoden
sorry dat ik hem weer omhoog haal maar niks te doen op stage he
ff na 2 jaar opgevist
handig die zoek button
sorry dat ik hem weer omhoog haal maar niks te doen op stage he
ff na 2 jaar opgevist
handig die zoek button
[ Voor 17% gewijzigd door TYNOz op 27-09-2005 13:55 ]
Eerste hit bij mijn Google zoek-actie: http://www.zdnet.nl/downloads.cfm?id=41830
Veel plezier!
Veel plezier!
Kater? Eerst water, de rest komt later
Waarom zoek je niet even naar DHTML lemmings.
Dat heeft onze crisp gemaakt \o/
Dat heeft onze crisp gemaakt \o/
[ Voor 25% gewijzigd door Outerspace op 27-09-2005 13:59 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
is die niet aangepakt door brein oid?
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
jep, da's offline om die reden...SunStorms_sletje schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 14:00:
thx voor jullie snelle reply
sorry was vergeten, google is mijn vriend
maar moet geen dhtml wil eentje voor hier op me laptop waar je gewoon alles kan opslaan en die dhtml loopt zo sloom als er 20 mannetjes in het veld zijn (op me lappie dan)
mm bij de van zdnet krijg je 4 schermen en onspeel baar
ff verder zoekuh
sorry was vergeten, google is mijn vriend
maar moet geen dhtml wil eentje voor hier op me laptop waar je gewoon alles kan opslaan en die dhtml loopt zo sloom als er 20 mannetjes in het veld zijn (op me lappie dan)
mm bij de van zdnet krijg je 4 schermen en onspeel baar
ff verder zoekuh
[ Voor 14% gewijzigd door TYNOz op 27-09-2005 14:18 ]
Je zou ergens een oude DOS-versie vandaan kunnen vissen en 'm dan onder DOSBox kunnen runnen
. Werkt iig goed voor veel oude DOS-games.
heb de windows dosbox vaak genoeg geprobeerd, doesn't work... zal binnenkort deze eens proberenLiToKi schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 15:06:
Je zou ergens een oude DOS-versie vandaan kunnen vissen en 'm dan onder DOSBox kunnen runnen. Werkt iig goed voor veel oude DOS-games.
[ Voor 10% gewijzigd door Sequence op 27-09-2005 15:08 ]
Zou het niet weten, maar als ik kijk op google naar dhtml lemmings:SunStorms_sletje schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 14:00:
http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=
Lijkt hij mij niet aangepakt door Brein
wel dus

Jammer.
[ Voor 6% gewijzigd door Outerspace op 27-09-2005 15:10 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
http://www.xs4all.nl/~crisp/lemmings/
lijk me een beter idee de eerste hit redirect namelijk hiernaar toe
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
DOSBox is een emulatorSequence schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 15:07:
[...]
heb de windows dosbox vaak genoeg geprobeerd, doesn't work... zal binnenkort deze eens proberen
lijkt me nóg beter idee als je zowel die site als dit topic even doorneemtShadowBumble schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 15:10:
http://www.xs4all.nl/~crisp/lemmings/
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Pagina: 1