“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein
Verwijderd
Ik vind de dualhead van mijn Gigabyte Radeon 8500 deluxe ook niet geweldig. Mijn Eizo TFT heeft een perfect beeld op DVI poort, maar mijn 19"IIyama VM pro staat ondanks de goede refreshrate en resolutie te wapperen. Je zit als je goed kijkt de letters onder de iconen trillen. Daarnaast is het beeld op de iiyama dof. Als je de tft loskoppelt wordt het beeld van de iiyama beter. Ik heb verschillende drivers geprobeerd waaronder de nieuwe catalyst en omega drivers.
Bij mij geeft ie dus slecht beeld op de DVI uitgang! Bij jou niet, dus dan zou 't nog de dongel kunnen zijn... 
In dat geval nog ff sparen voor een DVI-TFT (17") en dan lekker trippel-en!
In dat geval nog ff sparen voor een DVI-TFT (17") en dan lekker trippel-en!
“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein
Thuis gebruik ik tot nog toe alleen de VGA-aansluiting van mijn build-by-ati 8500 (DVI met dongel wordt te diep voor onder mijn bureau). Beeld staat in ieder geval als een huis, dus lijkt me dat er bij jou iets aan de hand is met de kaart/de dongel.
PS Het gaat hier om een Powercolor Ati Radeon....(niet overclocked)
https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=
PowerColor =| Build-by-AtiOp maandag 01 juli 2002 08:04 schreef Mc.Boldy het volgende:
Thuis gebruik ik tot nog toe alleen de VGA-aansluiting van mijn build-by-ati 8500 (DVI met dongel wordt te diep voor onder mijn bureau). Beeld staat in ieder geval als een huis, dus lijkt me dat er bij jou iets aan de hand is met de kaart/de dongel.
Verwijderd
heb hier lg flatron scherm aangesloten op die div uitgang mbv die kleine switch die erbij zat
prima kwaliteit
heb originele ati r 8500 275/275
prima kwaliteit
heb originele ati r 8500 275/275
DieOp maandag 01 juli 2002 09:04 schreef SerialThrillaZ het volgende:
[..]
PowerColor =| Build-by-Ati
https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=
Verwijderd
IK wilde het net zeggen....Op maandag 01 juli 2002 11:57 schreef Mc.Boldy het volgende:
[..]
Dieslaat zeker op mij!! Klopt, moet natuurlijk Powered-by-Ati zijn. Het is ook nog maar maandag
Pagina: 1